חדשות בריאות

לא יאומן: הרופא הציע לנתק את מכשירי ההנשמה. הרב החלים – ושוחרר לביתו

רבה של הקהילה החרדית בקווינס נדבק בנגיף הקורונה, ומצבו החל להידרדר. הרופאים המליצו לנתק את המכשירים, ואתמול – חזר לביתו כשהוא בריא ושלם

  • ה' אייר התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הרב חיים אריה גינזבורג, רב הקהילה של קווינס, חלה לפני כחודש בניגף הקורונה, ומצבו היה קשה מאוד.

מצבו של הרב הידרדר, והרופאים המליצו לבני המשפחה לנתק את מכשירי ההנשמה. "הרופאים המליצו לבני המשפחה כי הם ממליצים להם - כדי שלא יסבול, לנתק את מכשירי ההנשמה", צוטט אברה, אחד מחברי הקהילה, ב'כיכר השבת'.

"רק בדרך נס", מתאר אברהם, "הרב החל להבריא עד שאתמול הוא חזר לביתו, וכל השכונה יצאה מכליה בהתרגשות, וחגגה את החלמתו של רבה הקהילה".

בשורות טובות נוספות: נגידים גדולים, התומכים רבות בממונם למען עולם התורה, הישיבות והחסידות, החלימו בחסדי שמים מנגיף הקורונה. ביניהם: הרב חיים משה פלדמן, הרב מיכל רוזנברג, הרב צבי רייזמן הרב בערל וייס והרב שאול מזרחי.

הנגיד הנדיב הרב חיים משה פלדמן הגיע לישראל מלונדון בערב פסח, והיה מאושפז במצב קשה בבית החולים לניאדו בנתניה, לאחר שנדבק בנגיף. בימים האחרונים, בחסדי שמים, הוא התעורר לאחר הרדמה ממושכת, קרא קריאת שמע והניח תפילין. עם ישראל מתבקש להמשיך להעתיר בתפילה לרפואתו השלמה של חיים משה בן בריינדל.

הרב מיכל רוזנברג מקנדה החלים אף הוא בחסדי שמים, לאחר שהיה במצב קשה ובסכנת חיים ממשית. בהודעה ששלח בנו לידידיו, נכתב כך: "חסדי ה' כי לא תמנו כי לא כלו רחמיו. בהתרגשות גדולה הריני לבשר טוב כי ברוב סייעתא דשמיא זכה אבינו הרה"ח יחיאל מיכל בן פייגא שליט"א לצאת היום מבית החולים ובא בשלום לביתו. שם ימשיך להתחזק ולהירפא בשלימות.

"ברכת תודה על העבר לכל ידידינו שהרבו בתפילות ובקשות לפני השי"ת. וקל שומע תפילת עמו ישראל. ובקשה על העתיד להמשיך להרבות בתפילות ובקשות עד שיזכה אבינו שליט"א להחלמתו השלימה כי עדיין צריך לישועת ה'. והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים", לשון הודעת הבן.

יצויין כי בחסידות צאנז התגייסו לרפואתו השלמה, וסיימו מספר פעמים את הש"ס לזכותו. ילדי החסידות אף הם הרבו באמירת תהילים, שקרעו שערי שמים.

הרב צבי רייזמן, מחבר הספר 'רץ כצבי' הוא נגיד גדול ותומך תורה. הרב רייזמן, שהיה במצב קשה מאוד, מורדם ומונשם בבית החולים, יצא בחסדי שמים מכלל סכנה. אשתו וביתו החלימו אף הם.

גם הנגידים הרב בערל וייס מלוס אנג'לס והרב שאול מזרחי מליקווד החלימו ממחלת הקורונה בחסדי שמים.

תגיות:נגיף הקורונהחסדי ה'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה