חדשות בריאות

הידרדרות במצבה של בת 11 שחלתה בקורונה

בשעות הערב חלה החמרה במצבה של הילדה והועלה חשד לדלקת לבבית. מאז הלילה חלה החמרה נוספת במצבה, ואחר הצהריים החליט הצוות הרפואי להרדימה ולהנשימה. בעקבות מצבה, בשעה זו היא מועברת להמשך טיפול בביה"ח רמב"ם בחיפה

(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
אא

מצבה של ילדה בת 11 שחלתה בנגיף הקורונה ומאושפזת בבית החולים פדה-פוריה בטבריה הוחמר ביממה האחרונה ומוגדר כעת קשה. הילדה, תושבת העיר, שהתה יחד עם בני משפחתה במלון כינר שהוקצה לבידוד חולי קורונה. לפי בית החולים, היא הועברה למחלקה הייעודית לחולי קורונה ביום שישי בעקבות חום גבוה, הקאות ומיעוט באכילה.

עוד נמסר מבית החולים כי מאתמול בשעות הערב חלה החמרה במצבה והועלה חשד לדלקת לבבית. מאז הלילה חלה החמרה נוספת במצבה, ואחר הצהריים החליט הצוות הרפואי להרדימה ולהנשימה. בעקבות מצבה, בשעה זו היא מועברת להמשך טיפול בביה"ח רמב"ם בחיפה. שמה לתפילה: הדס בת אורה. לקריאת תהילים עבורה, לחצו כאן.

אסדיאסדי

מוקדם יותר נמסר על מותו מקורונה של אחמד נעמה אסדי, ראש המועצה המקומית לשעבר של דיר אל-אסד, במרכז הרפואי לגליל שבנהריה. לפי בית החולים, אסדי, בן ה-90, סבל ממחלות רקע רבות ובהן מחלת ריאות חסימתית. הוא הובא למרכז הרפואי לאחר שעבר בדיקה שאימתה את הימצאותו של הנגיף בגופו, ומצבו הוגדר אז בינוני. מצבו הידרדר במהירות והבוקר, בתום החייאה ממושכת, קבעו הרופאים את מותו. אסדי הוא הקורבן הראשון של הקורונה מבין תושבי המועצה. הצוות הרפואי איפשר לבנו של אסדי להיפרד מאביו לאחר שלבש ציוד מיגון, זאת בליווי של צוות רפואי וסיעודי וכן עובדת סוציאלית.

תגיות:ילדיםנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה