חדשות בארץ

משבר במלון הקורונה: "אין לנו איך לכבס בגדים. אנחנו מיואשים לגמרי"

מי אחראי על הכביסה של שוהי מלון הקורונה? מאות חולים, ביניהם גם חרדים, שמתאכסנים במלונות ניר עציון וכינר מתלוננים כי בתי המלון לא מאפשרים להם לכבס את הכביסה המלוכלכת, היות ויש מחסור במכונות כביסה

אא

מי אחראי על הכביסה של שוהי מלון הקורונה? מאות חולים, ביניהם גם חרדים, שמתאכסנים במלונות ניר עציון וכינר מתלוננים כי בתי המלון לא מאפשרים להם לכבס את הכביסה המלוכלכת, היות ויש מחסור במכונות כביסה. 

המצוקה הובאה לפני ימים אחדים לידיעת משרדים ממשלתיים ופיקוד העורף - אך טרם נמצא פיתרון מניח את הדעת, וחלק מן האורחים מכבסים בלית ברירה את הכביסה המלוכלכת באמבטיית החדר. 

בין המשפחות החרדיות שמאושפזות נמצאות גם משפחות מרובות ילדים, חלקן עם 12 ילדים, שלדבריהן מחכות כבר שבועות ארוכים בתור כדי לכבס את הבגדים. 

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' סיפר אחד החולים כי הוא לבוש כבר ארבעה ימים עם אותם הבגדים, וכך גם ילדים קטנים, אנשים מבוגרים ואחרים שגילו להפתעתם כי במלונות שבהם התבקשו להתאכסן - אין מכונות כביסה.

"אנחנו מיואשים לגמרי", אמר. "פנינו להנהלת המלון והם אמרו לנו, ובצדק, שהם אינם מספקים שירות כזה, ושנפנה לפיקוד העורף. פנינו אליהם אבל שום דבר לא התקדם".

תגיות:משברמלוןקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה