חדשות בארץ

ברקע משבר הקורונה: ליצמן שוקל לעזוב את משרד הבריאות לטובת השיכון

ליצמן העלה היום את ההצעה בשיחה שקיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והוא דרש בתמורה לקבל את תיק השיכון והבינוי עם סמכויות נרחבות. בלשכת השר טענו כי הדיווח "לא מוכר" להם

ליצמן במסיבת עיתונאים, בחודש שעבר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)ליצמן במסיבת עיתונאים, בחודש שעבר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אא

שר הבריאות יעקב ליצמן שוקל לעזוב את משרד הבריאות ולעבור למשרד השיכון – כך דווח הערב (חמישי). לפי דיווח בחדשות 12, ליצמן העלה היום את ההצעה בשיחה שקיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והוא דרש בתמורה לקבל את תיק השיכון והבינוי עם סמכויות נרחבות. בלשכת השר טענו כי הדיווח "לא מוכר" להם. במהלך השיחות הקואליציונית בין כחול לבן לליכוד דרשו הראשונים את תיק הבריאות ברקע טענות להתנהלות כושלת של משרד הבריאות בנוגע לטיפול במשבר הקורונה, אך ליצמן סירב אז לבקשות ומקורביו הסבירו כי עזיבתו בתקופה זו עשויה ללמד על כישלונו לכאורה במשבר.

בנט. יתמנה לשר הבריאות? בנט. יתמנה לשר הבריאות?

לפגישה עם נתניהו הגיע ליצמן מלווה בעוזרו האישי מוטי בבצ'יק, ובמהלכה הוא הסביר כי הוא שוקל "ברצינות" את המעבר למשרד השיכון בשל לחצים פנים-חרדיים שאינם קשורים להתנהלותו במשבר. אם הוא יוותר על משרד הבריאות צפוי התיק להיוותר בידי גוש הימין, והוא אמור להיות נתון למשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן, שתדרוש אותו בתמורה לתיק יוקרתי אחר שיעבור לליכוד. אפשרות אחרת היא שמפלגת ימינה, שמתוסכלת מהמחוות הרבות שהעניק נתניהו לכחול לבן – לטענתן, על חשבון המפלגה – תקבל את התיק, כאשר נפתלי בנט יעזוב את משרד הביטחון ויעביר אותו ליו"ר כחול לבן בני גנץ.

גורמים בקואליציה אישרו את הפרסומים ואמרו כי "קיימת אפשרות שליצמן יעזוב את משרד הבריאות". מוקדם יותר נפוצו שמועות כי האדמו"ר מגור הורה לליצמן לעבור למשרד אחר.

תגיות:יעקב ליצמןמשרד הבריאותמשרד השיכון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה