חדשות בריאות

הקורונה בישראל: מניין הנפטרים עלה ל- 187

על פי נתוני משרד הבריאות, 443 בני אדם נוספים אובחנו ביממה האחרונה כחולי קורונה. מספרם של החולים שהבריאו עלה ל- 4,961. הממשלה תתכנס לישיבה טלפונית, כדי לאשר את ההחלטה שלא לאפשר הגעה לבתי העלמין ולאתרי ההנצחה ביום הזיכרון. ביום העצמאות יוטל סגר כללי, בדומה למתכונת ששררה בחג הפסח

(צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)(צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי), כי מניין קורבנות נגיף הקורונה בישראל עלה ל- 187. במהלך הלילה נוספו לרשימת הנפטרים 3 חולים. בבית החולים סורוקה בבאר שבע נפטרה חולה בת 95, שסבלה ממחלות רקע רבות. מבית החולים שערי צדק בירושלים נמסר על פטירתה אמש של אישה בת 52, שסבלה ממחלות רקע.

על פי נתוני משרד הבריאות, המעודכנים לשעה 8:00, מספר הנדבקים המאומתים עומד על 14,326 – תוספת של 443 חולים ב- 24 השעות האחרונות. במספרם של החולים שהבריאו נרשם זינוק של 608 – מ- 4,353 ל- 4,961. זו הפעם הרביעית ברציפות, שמספרם של המחלימים במהלך יממה עולה על מספרם של החולים החדשים.

מספרם של החולים, שמצבם מוגדר קשה, עלה ב- 4% - ל- 148. במספר המונשמים חלה ירידה של 1.8%, והוא עומד על 111. מצבם של 124 חולים מוגדר בינוני, ו- 8,906 נמצאים במצב קל.

עוד עולה מהנתונים, כי 6,469 חולים נמצאים בטיפול ביתי ו- 2,210 חולים שוהים בבתי מלון. 17 חולים ממתינים להחלטה, האם לאשפזם או להמשיך את הטיפול בהם במסגרת הקהילה.

אתמול דווח על עלייה נוספת במספר הבדיקות היומיות לאבחון קורונה. על פי הודעת משרד הבריאות, ביום שני נערכו 12,281 בדיקות מעבדה, בעוד ביום ראשון בוצעו 9,419 בדיקות בלבד. ביום שישי האחרון ובשבת בוצעו יותר מ- 10,000 בדיקות בכל יום.

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט אמש, כי בשל סכנת התפשטות הקורונה, לא תתאפשר ביום הזיכרון הגעה לבתי העלמין ולאתרי ההנצחה, והמשטרה תסגור את צירי הגישה אליהם. המשפחות השכולות נקראו לקיים, בימים שנותרו עד יום הזיכרון, ביקורי התייחדות מצומצמים בבתי העלמין, בהתאם להגבלות הריחוק החברתי.

עוד הוחלט, כי טקסי הזיכרון יתקיימו ללא קהל. בבתי העלמין הצבאיים ייערכו טקסים סמליים, בהשתתפות מספר קטן של חיילים ומפקדים ללא קהל, ואלה ישודרו לציבור במתכונת שיקבע משרד הביטחון.

בנוגע ליום העצמאות, החליט נתניהו על הטלת סגר כללי, במתכונת דומה לזו ששררה בחג הפסח. ההחלטות התקבלו בתום דיון, בו השתתפו שרי הביטחון, ביטחון הפנים, הבריאות והתרבות, ראש המל"ל, מ"מ מפכ"ל המשטרה, היועץ המשפטי לממשלה ומנכ"לי משרד הבריאות והביטחון. הממשלה תתכנס לפני הצהריים לישיבה טלפונית כדי לאשר את המתווה המוצע.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה