חדשות בעולם

דיווח בארה"ב: שליט צפון קוריאה עבר ניתוח ונמצא בסכנת חיים

שליטה של המדינה המבודדת, קים ג'ונג און, נעדר מהאירועים הרשמיים לציון יום הולדתו של סבו, מייסד המשטר. על פי הדיווח ברשת CNN, הוא עבר לאחרונה ניתוח ונמצא בסכנת חיים

קים ג’ונג און (צילום: שאטרסטוק)קים ג’ונג און (צילום: שאטרסטוק)
אא

רשת CNN דיווחה הלילה (שלישי) כי שליט צפון קוריאה, קים ג'ונג און, עבר לאחרונה ניתוח ונמצא בסכנת חיים.

על פי הידיעה, המסתמכת בעיקרה על מקורות אמריקניים ממשלתיים, ארצות הברית עוקבת מקרוב אחרי הדיווחים על מצב בריאותו של קים. הפעם האחרונה בה שליטה של המדינה המבודדת הופיע בציבור הייתה ב- 11 באפריל, במהלך מפגש ממשלתי שתועד בתקשורת המקומית. ב- 15 באפריל הוא נעדר, באופן חריג, מהאירועים לציון יום הולדתו של סבו, קים איל סונג, מייסדה של צפון קוריאה – עובדה שעוררה גל השערות בנוגע למצבו.

אתר Daily NK, הפועל מדרום קוריאה ומתמקד בנעשה בשכנתה הצפונית, דיווח כי קים בן ה- 36 עבר ב- 12 באפריל הליך ניתוחי הקשור למערכת הלב וכלי הדם, וזאת בשל מצבו הרפואי הירוד הנובע מעישון כבד, עודף משקל מופרז ועבודה רבה. עוד דווח, כי הוא שוהה כעת בוילה במחוז היינגסאן, לצורכי התאוששות.

זו אינה הפעם הראשונה, בה נפוצות שמועות אודות מצבו הבריאותי של הדיקטטור, שעלה לשלטון ב- 2011 לאחר מות אביו, קים ג'ונג איל. גורמים בדרום קוריאה מסרו, כי הם עוקבים אחרי הדיווחים. הם ציינו כי לא הובחנה פעילות חריגה בשטחה של צפון קוריאה, ולכן אינם יכולים לאשר את אמינותם.

תגיות:קים ג'ונג אוןקוריאה הצפונית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה