חדשות בריאות

מניין קורבנות הקורונה עלה ל- 148, ירידה במספר המונשמים

על פי נתוני משרד הבריאות, מצבם של 182 חולים מוגדר קשה, מתוכם 129 מונשמים. 2,967 בני אדם החלימו עד כה מהנגיף

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 10:03)

משרד הבריאות דיווח הבוקר (שישי), כי מניין קורבנות נגיף הקורונה בישראל עלה ל- 148. במהלך הלילה נפטרו 6 חולים, ביניהם תושבת ירושלים בת 96 שאושפזה בבית החולים הלל יפה בחדרה. חולה בת 76, שסבלה ממחלות רקע, נפטרה בבית החולים וולפסון בחולון. בבית החולים שערי צדק בירושלים נפטרה אמש חולת קורונה בת 84, שסבלה אף היא ממחלות רקע.

על פי נתוני משרד הבריאות, המעודכנים לשעה 9:00, לרשימת הנדבקים המאומתים נוספו ב- 24 השעות האחרונות 264 בני אדם, ומספרם עומד על 12,855. מצבם של 182 חולים מוגדר קשה, מתוכם 129 מונשמים – ירידה של 7.9% לעומת מספרם אתמול בבוקר. 157 חולים נמצאים במצב בינוני, ומצבם של 9,401 מוגדר קל. מספרם של המחלימים ממשיך לעלות, והוא עומד כעת על 2,967.

עוד עולה מהנתונים, כי במהלך היממה האחרונה אובחנו 51 נדבקי קורונה נוספים בבני ברק, ומספרם הכולל עומד על 2,201. מדובר בשיעור של 1,127 חולים ל- 100 אלף נפש – שיעור התחלואה הגבוה ביותר בישראל, ביישובים מעל 5,000 תושבים. 269 מהחולים בעיר החלימו מהנגיף. את רשימת תחלואת הקורונה בארץ מובילה ירושלים – עם 2,477 חולים, מתוכם החלימו עד כה 284.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר אמש את עקרונות הצעת המל"ל לאסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה והחזרת המשק לפעילות. בתום יום דיונים ממושך שנערך בהובלת נתניהו, נמסר מלשכתו כי "ראש הממשלה החליט על תוכנית אחראית, זהירה ומדורגת, שתכלול פתיחה מוגבלת של עסקים באופן מבוקר ומדוד".

על פי ההחלטה שהתקבלה, משרד האוצר יגבש תוכנית פיילוט עבור מספר ענפי מסחר, שיוכלו להיפתח בכפוף להנחיות משרד הבריאות. יוגדר תו סגול שיכלול קריטריונים לפתיחת עסקים, בהתאם לסקטורים שיוגדרו. הצוותים המקצועיים יכינו נהלים מפורטים לתפעול העסקים והחברות, וכן נהלי התנהגות עבור האזרחים במרחב הציבורי ובעסקים. תלמידי בתי הספר וילדי הגנים לא יחזרו בשלב זה למוסדות החינוך, אולם יתאפשר חינוך יחידני לתלמידי החינוך המיוחד. עוד נקבע, כי ניתן יהיה לצאת לפעילות ספורטיבית, שתכלול עד 2 אנשים קבועים, עד לטווח של 500 מטרים מהבית. ההחלטה הסופית תובא לאישור הממשלה במוצאי שבת.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה