פרשת שמיני

הקדוש ברוך הוא, אנחנו אוהבים אותך: רשמים מחג הפסח בצל הקורונה

את שירת אהבה של עם ישראל להקדוש ברוך לא יוכלו לעצור, גם קורונה לא עצרה את השירה, "אתה בחרתנו מכל העמים אהבתה אותנו ורצית בנו". הקדוש ברוך הוא אלו בניך, אמונה ורק אמונה בצל הקורונה, עמדנו במבחן ריבונו של עולם מעל ומעבר

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עם ישראל בארץ ובעולם מלוכד בכאב גדול על אובדן של מאות יהודים ממגיפת הקורונה. כולנו בתפילה לחולי עם ישראל ממחלת הקורונה לרפואה שלמה. יחד עם זאת הצפי הקודר של "החזאים המומחים למיניהם" על מה שצפוי היה להיות, התבדה לחלוטין ברוך השם. התרחיש היחיד שמתממש, הוא של בורא עולם, ולפי רצונו בלבד. עם ישראל בארץ ובעולם מתגלה בשיא יופיו, הדרו, ואמונתו. זה יותר משבועיים פה בארץ מניני המרפסות למעלה ממליון מתפללים. אנשים, נשים וטף נערים עם זקנים לא מוותרים על קדיש, קדושה, ברכו אמן יהא שמיא רבא, קריאת התורה, ברכת הכהנים, והכל בהתאם לחוק. כולם בבתים אבל באמצעות המרפסות. ובימי חול בתוספת רמקולים, מתפללים מודים מהללים להשם יתברך באמונה ובטחון. התארגנות ספונטנית בשבת, בחג בחול המועד, שחרית מנחה וערבית . ליל שביעי של פסח זכינו למראות מרהיבות בחצות לילה קריעת ים סוף של ממש, ראתה שפחה מה שלא ראה יחזקאל הנביא. למעלה ממליון עם ישראל בארץ בכל עיר וישוב. בחצות לילה כולם כאיש אחד בלב אחד שוררו שירת הים "אשירה להשם כי גאה גאה" "כי לה' המלוכה והיה ה' למלך על כל הארץ". את שירת אהבה של עם ישראל להקדוש ברוך לא יוכלו לעצור, גם קורונה לא עצרה את השירה, "אתה בחרתנו מכל העמים אהבתה אותנו ורצית בנו". הקדוש ברוך הוא אלו בניך, אמונה ורק אמונה בצל הקורונה, עמדנו במבחן ריבונו של עולם מעל ומעבר. ועכשיו עם ישראל תובע את פרעון הצק' בקייץ פורה ומבורך בריא ומועיל ישועות גדולות בגאולה שלמה אמן ואמן.

 

 סגולה להפקד בזרע קודש בר קיימא מתוך פרשת השבוע מפי מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי שליט"א

זכיתי בשנים האחרונות מספר פעמים להגיש למרן אנשים שלא זכו להיפקד בילדים לברכה, ומרן רבי חיים קניבסקי שליט"א אמר להם על פי מה שנאמר במסכת שבועות י"ח: על הפסוק האחרון בפרשתינו פרשת שמיני "להבדיל בין הטמא לטהור ובין החיה הנאכלת ובין החיה אשר לא תאכל" והפסוק הראשון בפרשה הבאה "אשה כי תזריע וילדה זכר" למה נסמך פסוק זה להבדיל לפסוק וילדה זכר, לומר לך כל המבדיל על היין הוין לי בנים זכרים, ומרן שליט"א ביקש מהם כסגולה, לעשות הבדלה על יין ולא על מיץ ענבים. ואני מעיד שכל מי שהבאתי למרן ועשה כבקשתו נושעו וזכו לילד.

 

אמרות מפרשת השבוע "שמיני" לברכה וישועה

"ויהי ביום השמיני קרא משה לאהרון ולבניו ולזקני ישראל" הגמ' במסכת מגילה מביאה נאמר כאן "ויהי" ונאמר בבריאת העולם "ויהי ערב ויהי בוקר" ללמדך שאותו היום היה שמחה לישראל כיום שנבראו בו שמים וארץ. ובהמשך הפרשה "וישא אהרון את ידיו אל העם ויברכם" ויבוא משה ואהרון אל אוהל מועד ויצאו ויברכו את העם וירא כבוד השם אל כל העם ויברכם. בברכת כהנים יברכך ה' וישמרך, יאר ה' פניו אליך ויחנך, ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום. ויצאו ויברכו את העם אמרו ויהי נועם ה' אלוקינו עלינו ומעשה ידינו כוננה עלינו ומעשה ידינו כוננהו. יהי רצון שתשרה שכינה במעשה ידכם. ובמה בירכם, רבי מאיר אומר כלשון הזה בירכם "ה' אלוקי אבותיכם יוסף עליכם ככם אלף פעמים ויברך אתכם כאשר דיבר לכם".                                   הבעל שם טוב הקדוש אומר הקריאה מעוררת הזמן. בזמן שקוראים מידי שנה את פרשת השבוע, הארות והסגולות הכתובות בפרשה יורדות בכל שנה מחדש.

יהי רצון שנזכה השנה ומיד לשמחה, לברכת הכהנים, ושתשרה שכינה במעשה ידינו.

תגיות:הרב מנחם וייספרשת שמיני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה