מצוות

מצות ספירת העומר - איך מקיימים אותה, ומה עומד מאחוריה?

מהן הלכות ספירת העומר ודיני האבלות, איך מתרוממים מאסונות ומשברים וממשיכים קדימה? אילו סגולות נפלאות טמונות בקרבן העומר ובספירת העומר? מקבץ הרצאות על המצווה הייחודית: ספירת העומר

אא

מה עושה אדם ששכח יום אחד לברך על ספירת העומר? הרב זמיר כהן בשיעור מיוחד על הלכותספירת העומר ועל דיני האבלות הנוהגים בימים אלו:

מה זה למעשה ספירת העומר? מדוע אנו מתאבלים בימים אלו: לא מתגלחים, לא מתחתנים, לא שומעים מוזיקה? למה נבחרו דווקא ימים אלו כימי אבלות? מהו סוד כוחו של רבי עקיבא להתמודד עם יסורים? כיצד ניתן להתרומם מאסונות וממשברים ולהמשיך קדימה? איך אפשר לראות ולהרגיש שכל מה שקורה בעולם לטובה הוא? על ימי ספירת העומר עם הרב אבנר קוואס:

מהו כוחה האדיר של המחשבה שלנו? מהו סוד המספר 70 וכיצד הוא משפיע על חיינו? באיזה תאריך נהפכו סדום ועמורה? אילו סגולות נפלאות טמונות בקורבן העומר וספירת העומר?

הרב דוד ברוורמן בהרצאה נפלאה על הפן הרוחני של ספירת העומר:

מידות טובות ונימוסים - הפתח לכניסה לעולמה של תורה. טהרת המידות - אמצעי לפתיחת המזל. הרב מנחם וייס בהרצאה מיוחדת לספירת העומר:

מה זה למעשה ספירת העומר? מדוע אנו מתאבלים בימים אלו, לא מתגלחים, לא מתחתנים ולא שומעים מוזיקה? למה נבחרו דווקא ימים אלו כימי אבלות? הרב אליהו עמר עם כל התשובות:

תגיות:התחזקותספירת העומר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה