חדשות בריאות

עלה ל-109 מספר הנפטרים בישראל מקורונה: בנות 96, 80 ו-81

לפי נתוני משרד הבריאות אמש, עד כה אובחנו בישראל 11,145 בני אדם כחולים בנגיף הקורונה, בהם 131 חולים מונשמים. מניין המתים עלה הבוקר ל-109, שהלילה הלכו לעולמם ארבעה חולי קורונה בבתי החולים - בהם הדיירת ה-12 מבית האבות ביבניאל שמתה מהנגיף

אנשי צוות של כללית לוקחים דגימות בלוד, אתמול (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)אנשי צוות של כללית לוקחים דגימות בלוד, אתמול (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
אא

שתי נשים בנות 96 ו-81 נפטרו הלילה (שני) בבית החולים איכילוב לאחר שחלו בקורונה. לפי בית החולים, השתיים סבלו ממחלות רקע. מהמרכז הרפואי פדה-פוריה מסרו על מותה לפנות בוקר של חולת קורונה בת 80 עם מחלות רקע מרובות, שהגיעה מבית אבות "יוקרה" ביבניאל, שם מתו 12 קשישים זולתה. בכך, עלה מניין המתים בישראל ל-109.

בבית החולים הדסה עין כרם נפטר הלילה חולה קורונה בן 67 שהיה מורדם ומונשם, וגם הוא סבל ממחלות רקע. צוות בית החולים אפשר לרעייתו להיפרד ממנו ביחידה לטיפול נמרץ של מתחם המחלות המתפרצות, כשהיא ממוגנת בקפידה. עוד מסרו בבית החולים על מותו במהלך הלילה של חולה בן 78 אשר סבל ממחלות רקע רבות ומורכבות והיה מונשם ומורדם. גם לרעייתו התאפשר להיפרד ממנו ביחידה לטיפול נמרץ של מתחם המחלות המתפרצות, בליווי הצוות הסיעודי. במתחמי המחלות המתפרצות בהדסה עין כרם מאושפזים נכון לשעה זו 53 חולי קורונה, מהם 18 במצב קשה.

לפי נתוני משרד הבריאות אמש, עד כה אובחנו בישראל 11,145 בני אדם כחולים בנגיף הקורונה, בהם 131 חולים מונשמים. 737 מהחולים מאושפזים, 7,241 נמצאים בטיפול ביתי, 1,029 נמצאים במלוניות ההחלמה ועל היתר טרם הוחלט או שנמצאים בשלבי החלמה.

"סכנת ההידבקות והתפשטות נגיף הקורונה טרם חלפה", מסר אתמול מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב. "אני חוזר ומדגיש שיש להישאר בבית ולצאת רק לפעולות חיוניות כגון רכישת מזון ותרופות. יש לעטות מסכה בכל יציאה מהבית ולשמור על מרחק של 2 מטרים מאדם לאדם. וחשוב מאוד להקפיד על רחיצת ידיים אני מבין שזה קשה להישאר בבית לאורך זמן אך הציבור הוכיח ומוכיח את יכולתו לעמוד בהנחיות ולהגן על המשפחות של כולנו".

תגיות:הדסה עין כרםנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה