פעילות הידברות

היום ב-19:00, ערוץ הידברות מציג את "הישראלי החדש" במשדר Live עמוס אמנים

ערוץ הידברות ממשיך להפתיע ולחזק, והפעם במשדר מיוחד, שיכלול את כל האמנים המתחזקים, עם חשיפות מרגשות וגילויים מפתיעים

  • י"ח ניסן התש"פ
אא

זה כבר לא סוד: המון אמנים מגלים את ה' ואת עולם התורה והמצוות, ובכך מגבשים את "הישראלי החדש".

אם התרגלנו עד לפני כמה שנים שישנו הבדל מהותי בין הביטויים "ישראלי" ו"יהודי" - עם סוג של מתח מובנה ביניהם - ההתחזקות של מאות אלפים מעם ישראל מוכיחה שלמעשה נולד כאן "הישראלי החדש". מצד אחד הוא ישראלי ומגיע מהתרבות הישראלית - אבל מצד שני, הוא לא אותו ישראלי שמנסה לטאטא את עברו היהודי ולהיות "ככל העמים". מדובר בישראלי שמחובר לשורשיו, מעלה לרשתות החברתיות תמונות סלפי כשהוא עטור בתפילין, לא מתבייש להצהיר קבל עם ועדה על כיוון ברור של התחזקות, ובקיצור - זהו ישראלי ללא כובע טמבל, ללא ניתוק מכוון מהשורשים, ללא רצון להשתלב בכפר הגלובלי, אלא בדיוק להפך.

לכל אחד מאותם אמנים וסלבס יש מסע רוחני מיוחד, סיפור אישי ייחודי, ואת כל זה נזקק למשדר מיוחד ב-Live שיכלול פאנל מיוחד של כדורגלני ליגת העל עם הרב שניר גואטה, פאנל נוסף בהנחיית שולי רנד, ובהשתתפות מוריס כהן ועודד מנשה, ובנוסף המון סיפורים אישיים של מיטב המתחזקים ובעלי התשובה שכולנו מכירים ואוהבים: צבי יחזקאלי, ישי ריבו, נתן גושן, קובי אפללו, עדן הראל, עודד מנשה, דוד ד'אור, חנן בן ארי, יהודה ברקן, אלי יצפאן, סיון רהב מאיר, הרב אורי זוהר, אתי אנקרי, רמי קלנשטיין, יהורם גאון, דידי הררי, נתי רביץ, נועה ירון, איה קרמרמן, דני שטג ועוד.

וזה עוד לא הכל - במשדר יופיע נתן גושן האהוב והמוערך, ביחד עם נגניו המוכשרים, עם מקבץ משיריו. כל זה יקרה היום (שני), 19:00 - בואו להתחזק ולהתרגש ביחד איתנו.

תגיות:ערוץ הידברותשידור חי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה