חדשות בריאות

חזרה ללימודים? מוקדם מדי; ראש הממשלה יגבש אסטרטגיה רק בסוף השבוע

ראש הממשלה נתניהו יגבש אסטרטגיית יציאה מהסגר רק בסוף השבוע הקרוב. כמו כן, בכיר במשרד הבריאות אומר: "מוקדם מדי לדבר על חזרה ללימודים"

אא

למרות התוכניות הרבות, הנתונים וההמלצות ליציאה מהסגר, דווח הערב כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יכריע רק בסוף השבוע הקרוב לגבי ההנחיות ליציאה מהסגר.

במשרד הבריאות חוששים כי הדיבורים על יציאה קרובה מהסגר תגרום לאזרחים רבים לזלזל בהנחיות הקיימות, ולכן כנראה שביממה הקרובה יודיעו על הטלת סגר מחמיר במהלך החג השני.

בנוגע למערכת החינוך, עדיין קיימים מאבקים בין משרד החינוך למשרדי הממשלה השונים אם להחזיר את הלימודים כבר בשבוע הבא. בכיר במשרד הבריאות אומר כי עדיין מוקדם מדי לדבר על חזרה ללימודים' וכדאי להמתין עם צעד זה.

בכבישים, על פי נתוני מרכז הבקרה של נתיבי ישראל דווח כי כמות המכוניות היום הייתה כבכול יום רגיל, עם פחות פקקים.

מוקדם יותר היום החלה המשטרה לאכוף את הסגר על 17 שכונות בירושלים, רובן שכונות חרדיות, כחלק מהתוכנית למנוע את התפשטות המגיפה בעיר. ברחבי הבירה נפרסו עשרות מחסומי דרכים משטרתיים החל מהשעה 12:00 בכל הכניסות והיציאות של השכונות שהוגדרו על פי קריטריונים של משרד הבריאות כ"אזורים מוגבלים". יותר מ-1,000 שוטרים ושוטרי מג"ב, ומעל 200 חיילים לקחו חלק במבצע, אך עדיין לא הוחלט במשטרה כיצד לנהוג עם תנועת הרכבת והתחנה המרכזית בעיר. הסגר על השכונות בירושלים צפוי להימשך עד יום רביעי בשעה 7:00, חג שני של פסח.

פרופ' גבי ברבש, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, אמר הערב בחדשות 12 כי ישראל מכילה את התפרצות הנגיף הודות להגבלות ולסגר. "עם זאת, המגיפה לא נעלמה מחיינו ועלינו ללמוד לחיות עם הנגיף", אמר ברבש, "על הממשלה להיזהר בהרמת הסגר ובהחזרת הלימודים במערכת החינוך כדי לא לחדש את התפרצות הנגיף".

תגיות:חדשות היוםנגיף קורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה