הרב יאשיהו פינטו

מאות אלפי צופים בערוץ מאזינים בהתרגשות למסע הקודש

אירוע נדיר התרחש השבוע באסוארה שבמרוקו: האדמור רבי יאשיהו יוסף פינו, נסע ממיטת חוליו בימי הסגר הצבאי אל ציונו של סבו רבי חיים פינטו "הגדול", להעתיר על הכלל והפרט. במסע ששודר בשידור חי בערוץ הידברות בארץ ארה"ב וצרפת, צפו מאות אלפי יהודים, במהלכו נאספו סכומי כסף גדולים עבור קמחא דפסחא. רגע דרמטי חל עם פריצת כוחות השיטור העירוניים למתחם הקבר ועצירת המגבית לעניי ישראל

  • י"ג ניסן התש"פ
אא

אירוע נדיר התרחש השבוע אור ליום ג' בעיר אסוארה שבמרוקו, המדינה שנמצאת תחת סגר צבאי בשל החשש מהמגפה המשתוללת.
באישור מיוחד מבית המלוכה, יצא כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו ממיטת חוליו במסע מפרך אל העיר אסואורה שם טמון סבו הגדול רבי חיים פינטו הגדול, בציון הידוע ומסוגל לישועות.
הרב, שביקש להתפלל לישועת עם ישראל ולעורר רחמי שמים, הקדיש את הנסיעה למען איסוף כספי "קמחא דפסחא" לעניים דרך אתר הידברות. השידור והתפילות הועברו בשידור חי במשדר מיוחד, והמשדר התפרס על פני מספר שעות, ונצפה על ידי מאות אלפי אנשים און ליין בארץ, ארה"ב וצרפת.

עם הגיעו למקום החל האדמו"ר לשוחח בשידור חי על חובת השעה והרחמים הנדרשים, וציין את פעילות ארגון הידברות כשהוא מתחייב שהאדם הראשון שירים תרומה משמעותית יקבל את התפילין של כבוד הרב. ההתרגשות העצומה הביאה לפניות רבות כשבהמשך הרב בירך באופן אישי את המסייעים והעניק אף את קערת הסדר וגביעי ה "ד כוסות" בהם ישתמש בע"ה בחג הפסח.

בדמעות ובבכי, תיאר הרב את מצבו את מצב העם ואת הציפיה לישועה של בניסן עתידים להיגאל, והחל וקרא בציון את ספר דברים, כשמידי כמה דקות מועברים שמות המבקשים ברכה  וישועה ומשתתפים בחסד העצום של קמחא דפסחא.

במהלך השידור נשמעו דפיקות נוקבות על דלתות הברזל של הציון כאשר אנשים שהציגו עצמם כאנשי ביטחון, שנשלחו על ידי אנשים שעינם הייתה צרה בעשית החסד למען עניי ישראל, פרצו למקום התפילה וביקשו לפנות את מתחם בית העלמין בתואנות שונות ומשונות, וכשהם ושולחיהם מכוונים לשעת השיא של המגבית פוגעים קשות בעניי ישראל הזקוקים לסיוע של אחיהם מכל רחבי העולם.

לאחר התעקשות בלתי נפסקת וההפרעה של אותם שליחים רעים המשיך הרב את תפילתו מחוץ לבית העלמין, כשהוא מציין בשידור חי כי ימשיך להתאמץ במסירות נפש למען העניים, ולמען ארגון הידברות והבטיח את ברכתו המורחבת לכל מי שיתן ידו להחזיק משפחות במצוקה, ולסייע לקמחא דפסחא של ארגון הידברות.

כאמור עד לחג הפסח ימשיך כבוד הרב לשלוח את ברכתו ולהתפלל על שמות התורמים, כשניתן לצפות באירוע הנדיר והמיוחד באתר הדברות", שבו ימשיכו עוד מאות אלפים לראות שוב את האירוע המרגש, ולתת את ידם למען עניי ארץ ישראל.

ניתן להצטרף לזכות הגדולה במוקד התרומות של הידברות, בטלפון 0732221212

כמו כן ניתן לצפות בשידור חוזר מהרגעים המרגשים שהיו במתחם הקבר באתר "הידברות".

הרב בציון הקדוש מברך את שמות התורמים:

תגיות:שידורהרב יאשיהו פינטותפילות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה