חדשות בריאות

מניין קורבנות הקורונה בישראל עלה ל- 60, יותר מ- 9,000 נדבקו

על פי נתוני משרד הבריאות, מספרם של הנדבקים בנגיף עלה ל- 9,006. מספרם של החולים קשה עלה ל- 153, מתוכם 113 מונשמים

(צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)(צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)
אא

(עודכן: 10:49)

בית החולים וולפסון בחולון הודיע הבוקר (שלישי) על פטירתו במהלך הלילה של חולה כבן 90, שהגיע ממוסד גריאטרי ואושפז במצב קשה במחלקת הקורונה. בכך הגיע מניין קורבנות הנגיף בישראל ל- 60. מוקדם יותר הבוקר נמסר מבית החולים השרון בפתח תקווה על פטירתו של אדם בן 80, שסבל ממחלות רקע והונשם במשך מספר שבועות לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. בבית החולים איכילוב בתל אביב נפטרה חולת קורונה בת 95, שסבלה ממחלות רקע. 

על פי נתוני משרד הבריאות, המעודכנים לשעה 8:00, מספר הנדבקים בנגיף, שעמד אתמול בבוקר על 8,611, עלה ל- 9,006. מספרם של החולים שמצבם מוגדר קשה עלה ל- 153, מתוכם 113 מונשמים. 181 מהחולים נמצאים במצב בינוני, ו- 7,930 במצב קל.

עוד עולה מהנתונים, כי 708 מהחולים מאושפזים בבתי חולים, 6,484 נמצאים בבידוד בית, ו- 819 שוהים בבתי מלון. 1,132 חולים ממתינים להחלטה, האם לאשפזם או להמשיך את הטיפול בהם במסגרת הקהילה. מספרם של המחלימים מהנגיף עלה ל- 683.

שר הבריאות יעקב ליצמן החליט אמש להקצות באופן מיידי 300 תקנים חדשים לרופאות ורופאים, שישתלבו במחלקות הקורונה ברחבי הארץ. החלטתו התקבלה בעקבות סיכום אליו הגיע עם יו”ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' ציון חגי. "מחויבותנו לעת הזו, בה מערכת הבריאות מתמודדת עם אתגר לאומי שהוא גם כלל עולמי, במאבק בנגיף קורונה, להטות כתף תומכת ומחזקת לצוותים הרפואיים המסורים והנהדרים שלנו, העושים עבודת קודש להצלת חיים יום יום שעה שעה", אמר השר.

בתוך כך, שרי הממשלה צפויים לאשר הבוקר את הגבלות התנועה החדשות, הכוללות הטלת סגר כללי ועוצר במהלך ליל הסדר וימי החג הראשונים. על פי המסתמן, שעות הסגר והעוצר יוארכו מעבר לפרק הזמן עליו הודיע אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהצהרה שמסר לציבור. מטיוטת ההחלטות שהועברה לשרים עולה, כי הסגר יתחיל היום בשעה 16:00 ויימשך עד מוצאי שבת בשעה 20:00. במהלך הסגר ייאסר המעבר בין ישובים, ובירושלים גם בין חלק מהשכונות. בנוסף, החל ממחר בשעה 14:00 ועד ליום חמישי בשעה 7:00, למחרת ליל הסדר, יוטל עוצר.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה