חדשות בריאות

מניין קורבנות הקורונה עלה ל- 51

על פי נתוני משרד הבריאות, מספרם של הנדבקים בנגיף עלה ל- 8,611. מספרם של החולים קשה עלה ביממה האחרונה ב- 11%, ובמספרם של המונשמים חלה עלייה של 0.9%

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 9:19)

משרד הבריאות מסר הבוקר (שני), כי מספרם של חולי הקורונה המאומתים בישראל, נכון לשעה 8:00, עומד על 8,611. במהלך הלילה נפטרו 2 חולים נוספים, ומניין הקורבנות הגיע ל- 51.

במספרם של החולים שמצבם מוגדר קשה חלה עלייה של 11% ב- 24 השעות האחרונות, והוא מסתכם כעת ב- 141. מתוכם, 107 חולים מונשמים – עלייה של 0.9% לעומת הנתון שנרשם אתמול בבוקר. 191 מהחולים נמצאים במצב בינוני, ו- 7,643 במצב קל.

עוד עולה מהנתונים, כי 763 מהחולים מאושפזים בבתי חולים, 5,279 נמצאים בבידוד בית, ו- 875 מטופלים בבתי מלון. 1,058 חולים ממתינים להחלטה, האם לאשפזם או להמשיך את הטיפול בהם במסגרת הקהילה. מספרם של המחלימים מהנגיף עלה ל- 585.

בתוך כך, שרי הממשלה דנו אמש – בישיבה טלפונית – בהצעתה של ועדת השרים המיוחדת להכריז על יישובים נוספים בארץ כ"אזור מוגבל". הוועדה הציעה להטיל סגר למשך 7 ימים על הערים אלעד, ביתר עילית, מודיעין עילית, טבריה, אשקלון, בית שמש, אור יהודה ומגדל העמק, וכן על 15 שכונות בירושלים: מאה שערים, גאולה, בית ישראל, זכרון משה, מקור ברוך, הבוכרים, רמות, רמת שלמה, סנהדריה, שמואל הנביא, הר נוף, בית וגן, גבעת שאול, קריית משה וגבעת מרדכי. על פי ההצעה, בניגוד לסגר שהוטל על בני ברק, ביישובים אלו הוא יהיה "נושם": תתאפשר יציאה מהיישובים וכניסה אליהם בהתאם למגבלות שקבעה הממשלה, אולם זו תהיה כפופה לתשאול ולבידוק הדוק במחסומים משטרתיים. עוד הוצע, להאריך את הסגר על בני ברק ב- 4 ימים. הממשלה החליטה להסמיך את ועדת השרים לקבל את ההחלטות הסופיות, וזו תתכנס לשם כך בשעות הצהריים.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה