סלבס בהתחזקות

יעל בר זוהר: "בעזרת השם, נעבור את זה בשלום. אמן"

לקראת ליל הסדר, מגישת הטלוויזיה שמתחזקת בשנים האחרונות ביחד עם בעלה גיא זו-ארץ, כתבה על הסדר המתקרב: "בעודי מנקה את הבית לקראת החג, מנסה לבער חמץ, נתקלתי בעשרות הגדות של פסח... בעזרת השם, נעבור את זה בשלום"

  • י"א ניסן התש"פ
אא

מגישת הטלוויזיה, יעל בר זוהר, מצאה במהלך נקיונות פסח ובדיקת החמץ מקבץ של הגדות לחג, והחליטה לשתף את תחושותיה בצל הקורונה: "עוד שבוע וקצת זה קורה, ערב חג הפסח מתקרב לו והפעם אני מודה, הלב שלי כבד. בשיר מה נשתנה אנחנו שואלים מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות. אפשר להגיד שהכל השתנה, שזה הולך להיות ליל סדר שמעולם לא עברנו.

"בעודי מנקה את הבית לקראת החג, מנסה לבער חמץ, נתקלתי בעשרות הגדות של פסח. כל שנה אנחנו עורכים את ליל הסדר אצלנו. כל המשפחה באה אלינו ובדרך כלל בימים האלה אנחנו מתעסקים באוכל. מה לבשל, מה כל אחד מביא, מה אמא של גיא מכינה, מה יהיה לקינוח, מה אנחנו מבשלים הכוונה: גיא, אחות של גיא.

"תמיד דואגים שלא יהיה מספיק אוכל או הגדות. והפעם.. הפעם אנחנו עצובים. ולא מאמינים שלא נהיה ביחד בערב הזה. אבל אין לנו ברירה אלא לזכור שזה המצב כדי לשמור על ההורים שלנו. הסבים והסבתות שלנו. אמנם לא נהיה פיזית ביחד - אבל בלב אנחנו מאוחדים מתמיד. אני מזכירה לעצמי שאין לנו ברירה אחרת. אנחנו עושים את זה בשביל לשמור עליהם. על ההורים שלנו. על הסבים וסבתות שלנו ובעזרת השם שרק נעבור את זה בשלום ושכולם יהיו בריאים ונוכל להתחבק שוב כולנו ביחד בקרוב. עברנו את פרעה נעבור גם את זה. אמן".

תגיות:יעל בר זוהרגיא זו-ארץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה