חדשות בריאות

ראש המוסד לא נדבק בקורונה, ח"כ אייכלר נכנס לבידוד

בדיקת קורונה שעבר ראש המוסד יוסי כהן, לאחר שנפגש עם שר הבריאות יעקב ליצמן, אישרה כי לא נדבק בקורונה. חבר הכנסת ישראל אייכלר נכנס לבידוד, לאחר שנפגש בשבוע שעבר עם ליצמן

ראש המוסד יוסי כהן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)ראש המוסד יוסי כהן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

לראש המוסד יוסי כהן נערכה היום (חמישי) בדיקה לאבחון קורונה, לאחר שנפגש לאחרונה עם שר הבריאות יעקב ליצמן שנדבק בנגיף. מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי הבדיקה של כהן יצאה תקינה. כהן ישהה בבידוד עד יום ראשון הקרוב.

בעקבות הידבקותו של ליצמן בנגיף, חזר ראש הממשלה בנימין נתניהו לבידוד, לאחר שיצא ממנו אמש. הוא ישהה בבידוד עד יום רביעי הבא, ערב חג הפסח, וזאת בהתאם להמלצת רופאו האישי ולפי הנחיית משרד הבריאות. גם ראש המל"ל, מאיר בן שבת – שהשתתף בדיונים בהם נכח ליצמן – נכנס לבידוד מטעמי זהירות, על אף שטרם קיבל הנחיה לכך ממשרד הבריאות.

מוקדם יותר היום, דווח על כניסתם לבידוד של מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, וראש שירותי בריאות הציבור במשרד, פרופ' סיגל סדצקי. בכירה נוספת במשרד הבריאות שנכנסה לבידוד היא ד"ר ורד עזרא, ראש חטיבת רפואה, ששהתה בקרבתו של ליצמן. בדומה לבר סימן טוב וסדצקי, עזרא תמשיך בעבודתה מהבידוד.

בר סימן טוב (סרטון: משרד הבריאות)

בתוך כך, חבר הכנסת ישראל אייכלר (אגודת ישראל) הודיע אחרי הצהריים על כניסתו לבידוד. מלשכתו נמסר, כי הוא נפגש עם ליצמן ביום חמישי שעבר במתחם הכנסת, תוך שמירה על מרחק וכללי זהירות: "הבוקר, משנודע כי השר ליצמן נמצא חיובי לקורונה, בקש ח"כ אייכלר לבדוק במצלמות את הזמן והמרחק המדויק, לפי הנהלים. אחר הצהריים התקבלה תשובה ממשרד הבריאות, כי על פי מצלמות הכנסת השניים ישבו יחד למעלה מעשרים דקות. המרחק ביניהם לא היה מספיק לאורך השיחה, ולכן עליו להיכנס לבידוד. ח"כ הרב אייכלר נמצא בבידוד, כפי הוראות משרד הבריאות. הוא חש בטוב ברוך השם, וממשיך לעבוד מביתו. הוא מודה לכל הפונים, ומאחל לכולם חג פסח כשר ושמח בבריאות איתנה לכל עם ישראל".

תגיות:ישראל אייכלריוסי כהןיעקב ליצמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה