אמונה

אמונה וביטחון: איך נשענים על בורא עולם? 9 סרטונים מפעימים ומעצימים

האם אתה יודע שהקב"ה נמצא או מאמין בזה? איך אפשר להבין את מאורעות החיים? כיצד נתחזק באמונה לנוכח מציאות שלא תמיד ברורה לנו בעולם הזה? מיטב המרצים של הידברות עושים לנו סדר במצווה הראשונה ביהדות: מצוות האמונה

אא

מה פירוש המילה אמונה? האם אתה יודע שהקב"ה נמצא או מאמין בזה? כיצד מתוך אמונה ניתן להגיע לשמחת חיים תמידית? הרב זמיר כהן בהרצאה מרתקת על המשמעות האמתית העומדת מאחורי המילה השגורה בפינו - אמונה:

אנו חיים בתקופה בה אנשים רבים מספרים כי הינם חפצים מאד לשפר בתוכם את שמחת החיים, אך שטף המאורעות בחיי היום יום וצרותיהם גורמים להם חוסר שביעות רצון מעצמם ומהמתרחש סביבם, עצבות, ואפילו תסכול וייאוש. הרב זמיר כהן סולל עבורינו את הדרך לשמחה אמיתית:

אלוקים לא חייב לך כלום. שיעור באמונה עם הרב יגאל כהן:

טבע האדם לשאוף לשמחה לשלווה ולרגיעה, אך רבים מונעים את האדם להשיג מטרה נכספת זאת ובראש ניצבת הדאגה. הרב פנגר בשיעור מיוחד על אמונה ושמחה:

 מתי כבר נפסיק לדאוג כל היום? במה אנחנו נופלים באמונה שלנו אל מול בורא עולם? הרב יגאל כהן בהרצאה מחזקת על אמונה פשוטה ותמימה:

איך אפשר להבין את מאורעות החיים? כיצד נתחזק באמונה לנוכח מציאות שלא תמיד ברורה לנו בעולם הזה? הרב אליהו עמר בשיעור מיוחד:

האם אדם יכול להיות גם חכם וגם מאמין? מה הניע את האדמו"ר מצאנז, שאיבד את אשתו ו-11 ילדיו בשואה, להתרומם מהמשבר ולבנות מחדש? הרב אהרון לוי בהרצאה מרתקת:

לחלק ב' - "הכל לטובה", לחצו כאן. לחלק ג' - האם יש משמעות לסבל האנושי? לחצו כאן. לחלק ד' - סוד גלגול הנשמות, לחצו כאן.

מה עיקר העבודה שלנו בעולם הזה, ומה עושים כשמרגישים שהשמיים נעולים? הרב אליהו עמר בקטע קצר ומחזק:

איך מיישמים אמונה בחיים האישיים? הרב יגאל כהן בהרצאה מרתקת על קרן האור בתוך המלחמה היומיומית של החיים - הישענות על בורא עולם

 

תגיות:התחזקותביטחוןאמונהנגיף הקורוהנ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה