חדשות בריאות

אחרי נתניהו: הרמטכ"ל וראש אגף המבצעים הוכנסו לבידוד

לפי דובר צה"ל, כוכבי נועד לפני עשרה ימים עם מפקד במילואים במסגרת ישיבה בנוכחות מפקדים של יחידת הקישור לרשויות של פיקוד העורף. גם מפקד פיקוד העורף, האלוף תמיר ידעי, וראש אגף המבצעים, האלוף אהרון חליוה, שנכחו בישיבה, ייכנסו לבידוד עד סוף השבוע

כוכבי ונתניהו במסיבת עיתונאים, בנובמבר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)כוכבי ונתניהו במסיבת עיתונאים, בנובמבר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, הוכנס היום (שלישי) לבידוד בשל מגע שקיים עם חולה קורונה מאומת. לפי דובר צה"ל, כוכבי נועד לפני עשרה ימים עם מפקד במילואים במסגרת ישיבה בנוכחות מפקדים של יחידת הקישור לרשויות של פיקוד העורף.

המפקד אובחן היום כנשא של הנגיף, ובעקבות זאת הנחו במשרד הבריאות להכניס את הרמטכ"ל לבידוד במשרדו עד סוף השבוע ומשם ימשיך לקיים לוח זמנים רגיל. בצבא מסרו כי כוכבי חש בטוב וללא תסמינים, והוא ייבדק בדקות הקרובות. גם מפקד פיקוד העורף, האלוף תמיר ידעי, וראש אגף המבצעים, האלוף אהרון חליוה, שנכחו בישיבה, ייכנסו לבידוד עד סוף השבוע.

אתמול נכנס ראש הממשלה בנימין נתניהו לבידוד, בעקבות הידבקותה בווירוס של יועצתו החרדית רבקה פאלוך, שנדבקה מבעלה. בדיקות הקורונה של נתניהו יצאו אומנם תקינות, אך במשרד הבריאות הורו לו לשהות עוד כמה ימים בבידוד במעונו בירושלים, בסופם תיערך בדיקת קורונה נוספת.

תגיות:אביב כוכביאהרון חליוהצה"לנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה