זוגיות ושלום בית

מילים מהלב לחתן ולכלה שמתחתנים בבית בעקבות הסגר הקורונה

בחתונה שלכם אף אחד לא הגיע בגלל שחש שלא בנוח, בחתונה שלכם אף אחד לא נפרד ממתנה למעלה מיכולותיו בכדי להרשים אתכם, בחתונה שלכם אין אורח שלא קיבל את היחס המלא, ואין אורח שלא הצליח להעניק לכם את מלא היחס. צפו במסר השבועי מאת הרב אליהו רבי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שלום וברכה מורי ורבותי!

מתכננים חתונה, בונים על מאות ולפעמים אף על אלפי מוזמנים, ולפתע פתאום זה מצטצמם למאה ואפילו לעשרה.

איך ניתן לשמוח בכזו חתונה? איך ניתן להתייחס לחתונה העצובה הזו לכאורה כאל האירוע שפותח את החיים? איך ניתן לומר "סימן טוב ומזל טוב" מול סימן רע כל כך לכאורה?,

מורי ורבותי, שימו לב טוב!

אין משהו בעולם שהוא לא עניין של הסתכלות, אין משהו בעולם שלא מעניק לנו אותו הקדוש ברוך הוא ואומר: "אני בוחן איך אתם אוכלים אותו. אני מעניק לכם את העוגה, אתם מחליטים עד כמה היא טעימה. אני מעניק לכם את הבית, אתם מחליטים מה יהיה הצבע שלו. אני בשום פנים ואופן לא מתערב בתהליך קבלת ההחלטות. אני מניח בפניכם את המציאות, ואתם אלו שאמורים לקבל את ההחלטה הנבונה איך לאכול את אותה מציאות".

אם אתם חתן וכלה שזכיתם, במרכאות וללא מרכאות, לחתונה קטנה ומצומצמת, אתם אמורים לראות את הצד היפה ואני והנאצל שבחתונה הזו.

בחתונה שלכם אף אחד לא הגיע בגלל שחש שלא בנוח, בחתונה שלכם אף אחד לא נפרד ממתנה למעלה מיכולותיו בכדי להרשים אתכם, בחתונה שלכם אין אורח שלא קיבל את היחס המלא, ואין אורח שלא הצליח להעניק לכם את מלא היחס.

החתונה שלכם היא אחת מהחתונות הנדירות בדורותינו בהם כל אחד מהאורחים זכה לחשיפה מלאה מול החתן והכלה ולהיפך.

הכח העצום של ההסתכלות הנבונה יכול לגרום לאחיכם ולאחיותיכם להתחנן בסיומו של משבר לכזו חתונה, שם כבר נאמר להם שהם אמורים להסתכל על הצד היפה של החתונה הגדולה והיפה.

ומי יהיה צודק? כל חתן וכלה לגופו של עניין.

אם זכיתם לחתונה גדולה ויפה, אתם אמורים להתלהב מהחתונה הגדולה, ואם זכיתם לחתונה קטנה ויפה, אתם אמורים להצליח להתלהב אבל ממש להתלהב דווקא מהמוזמנים הקטנים ודווקא מהמספר הדל של המשתתפים באירוע המדהים שלכם.

בהצלחה רבה לכולנו, ברכת מזל טוב חמה ולבבית שלוחה לכולנו,

וברוכים תהיו!

תגיות:חתונההרב אליהו רבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה