חדשות בריאות

היועצת של נתניהו נדבקה בקורונה

היועצת של ראש הממשלה לענייני חרדים ולכנסת, רבקה פאלוך, אובחנה כנשאית של נגיף הקורונה. לפני מספר ימים היא שהתה בקרבתם של נתניהו וחלק מהשרים. במשרד ראש הממשלה אמרו, כי יפעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות

נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים וכנסת, נדבקה בנגיף הקורונה. כך נמסר הלילה (בין ראשון לשני) ממשרד ראש הממשלה. פאלוך עברה בדיקה לאבחון קורונה, לאחר שהתברר בסוף השבוע כי בעלה נדבק בנגיף ואושפז בבית חולים במצב קל. היא הייתה לפני מספר ימים בכנסת, ושהתה בסביבתם של נתניהו, שרים וחברי כנסת. כעת נבחן, האם יידרשו להיכנס לבידוד. במשרד ראש הממשלה אמרו, כי יפעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

לפני כשבועיים עברו נתניהו וסביבתו הקרובה בדיקות לאבחון נגיף הקורונה, בעקבות הנחיות שהוציא סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה. לאחר מספר שעות נמסר מלשכת ראש הממשלה כי הבדיקות יצאו תקינות, ואף אחד מהנבדקים לא נמצא חיובי לנגיף. ייתכן שכעת ראש הממשלה ומקורביו יצטרכו לעבור שוב בדיקות קורונה.

בתוך כך, ישיבת הממשלה – שהייתה אמורה לדון הלילה בהידוק ההגבלות על האזרחים ובצמצום ניכר של הפעילות במשק – נדחתה ברגע האחרון על ידי נתניהו. הישיבה אמורה להיערך במהלך היום, באמצעות שיחת ועידה בוידיאו, ובסופה צפויות להתפרסם הנחיות חדשות לציבור. בשלב זה לא ברור האם ראש הממשלה יוביל לקבלת החלטה על הסגר מלא, או יסתפק בהחמרה של התקנות שפורסמו עד עתה ובהגברת אכיפתן.

תגיות:נגיף הקורונהרבקה פאלוך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה