חדשות בריאות

נתניהו וסביבתו עברו בדיקות לאבחון נגיף הקורונה, הבדיקות יצאו תקינות

בעקבות הנחיה של סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה, עברו ראש הממשלה בנימין נתניהו וסביבתו הקרובה בדיקות לאבחון נגיף הקורונה. הבדיקות יצאו תקינות, ואף אחד לא נמצא חיובי לנגיף

נתניהו (צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL)נתניהו (צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL)
אא

(עודכן: 19:43)

ראש הממשלה בנימין נתניהו וסביבתו הקרובה עברו היום (ראשון) בדיקות לאבחון נגיף הקורונה. כך נמסר מלשכת ראש הממשלה. לפני זמן קצר הודיעה הלשכה, כי הבדיקות יצאו תקינות, ואף אחד לא נמצא חיובי לנגיף.

הבדיקות נערכו בעקבות הנחיות שהוציא סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה, לקיים בדיקות קורונה שגרתיות לראש הממשלה ולאנשיו. בהודעת הלשכה הודגש, כי לאף אחד מהנבדקים לא הופיעו סימפטומים טרם הבדיקה.

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, עבר אף הוא בדיקת קורונה. הבדיקה נערכה שלשום, לאחר שהתברר כי אחד מאנשיו של נשיא ברזיל, שאובחן כחולה בנגיף, שהה בשבוע שעבר בקרבתו של טראמפ, במהלך ביקור באחוזת מאר א-לאגו הנמצאת בבעלותו של הנשיא האמריקני. רופאו של טראמפ, שון קונלי, מסר אתמול כי תוצאות הבדיקה חזרו שליליות. הוא ציין, כי לא אובחנו כל תסמיני קורונה אצל טראמפ.

על פי נתוני משרד הבריאות, בישראל אובחנו עד כה 213 אנשים שנדבקו בנגיף הקורונה. מצבם של 195 מהחולים מוגדר קל, 12 נמצאים במצב בינוני ומצבם של 2 חולים מוגדר קשה. 4 חולים החלימו, ושוחררו מבתי החולים.

תגיות:נגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה