חדשות בריאות

לפיד: ראש המל"ל לא יודע על מה הוא מדבר

מספר 2 בכחול לבן, יאיר לפיד, מתח ביקורת מזלזלת על ראש המל"ל, מאיר בן שבת, בכל הנוגע לניהול משבר הקורונה על ידי המל"ל. השר נפתלי בנט: "אני שלם לגמרי וגאה במיקומו של בן שבת בניהול המשבר. כל מי שאומר אחרת לא יודע על מה הוא מדבר". השר יואב גלנט: "בן שבת הוא נכס לישראל בעת הזו"

לפיד (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)לפיד (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

מספר 2 בכחול לבן, יאיר לפיד, נתפס היום (חמישי) בעין המצלמה בהתבטאות מזלזלת כלפי ראש המל"ל, מאיר בן שבת.

לפיד – שהיה שקוע בשיחה עם עמיתו למפלגה, גבי אשכנזי – לא שם לב לכך שהמצלמה פועלת. הוא התייחס לדברים שאמר אתמול בן שבת, בהצהרה לתקשורת ממשרד ראש הממשלה: "ראית בשמונה בערב את בן שבת? כאילו הסתכלת עליו ואמרת, אתה לא יודע על מה אתה מדבר".

שר הביטחון נפתלי בנט (ימינה) הגיב בצהריים על דבריו של לפיד. "הייתה היום התבטאות מאוד לא ראויה ביחס לראש המל"ל, מאיר בן שבת, על תפקודו בניהול המשבר", אמר במהלך תדרוך לכתבים. "אני יכול להעיד בכלל, וספציפית על התפקוד במשבר הזה, שמאיר בן שבת מתנהל במקצועיות, בעומק, בידע, בפתיחות, במסירות, ועובד סביב השעון. אני שלם לגמרי וגאה במיקומו בניהול המשבר. כל מי שאומר אחרת לא יודע על מה הוא מדבר".

שר הקליטה יואב גלנט (הליכוד) גינה אף הוא את דבריו של לפיד: "לכל המלעיזים – מאיר בן שבת הוא נכס לישראל בעת הזו". הוא הוסיף, כי הוא מכיר את בן שבת מאז שנת 1997, אז הצטלבו דרכיהם כאשר היה מפקד אוגדת עזה ובן שבת שירת בשב"כ: "מדובר באחד האנשים החכמים, היצירתיים, המסורים והצנועים ביותר שהכרתי לאורך שירותי בצה"ל ובממשלה".

דוברו של ראש הממשלה, יונתן אוריך, צירף את קולו לביקורת על בכיר כחול לבן. "ראש המל"ל מאיר בן שבת לא ישן כבר חודש במלחמה למען הצלת חיים, תוך שהוא הגורם שמתכלל את כל פעילות הגורמים השונים במדינה בעניין הקורונה", כתב בטוויטר. "אחלה מאיר שבעולם".

בן שבת השתתף הבוקר, באמצעות שיחת וידיאו, בדיון שנערך בוועדה להתמודדות עם משבר הקורונה. חברי הכנסת מגוש ה- 61 בראשות כחול לבן מתחו עליו ביקורת נוקבת, וטענו לכשלים בניהול המשבר על ידי המל"ל, בין היתר בהיבט ההסברה לציבור. יו"ר הוועדה, עופר שלח, אמר כי "ככה לא מנהלים מטה, אין פה מטה ואין פה פיקוד". בן שבת מצדו אמר: "אנחנו מתארגנים תוך כדי, זה לא שיש תוכנית מגירה לגבי איך מתמודדים עם הקורונה". הוא הדגיש, כי "שום החלטה לא התקבלה מהמותן, הכל נעשה בצורה מסודרת. אפשר ומומלץ לבקר את עבודתנו, אך אפשר גם לתמוך, יש פה מאמץ אמיתי שנעשה".

 

תגיות:יאיר לפידמאיר בן שבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה