חדשות בארץ

מספר החולים בקורונה זינק ל-2,369 – עלייה 439 ביממה

מניין חולי הקורונה בישראל טיפס ל-2,369 – עלייה של 439 בתוך 24 שעות בלבד. לפי המשרד, בין החולים 39 במצב קשה ו-64 במצב בינוני

מתחן היבדק וסע בירושלים (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)מתחן היבדק וסע בירושלים (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות הודיע הערב (רביעי) כי מניין חולי הקורונה בישראל טיפס ל-2,369 – עלייה של 439 בתוך 24 שעות בלבד. לפי המשרד, בין החולים 39 במצב קשה ו-64 במצב בינוני. עד כה מתו 5 בני אדם והחלימו 64. מבין כלל החולים, 1,339 לא הוצרכו לאשפוז בבית החולים, ו-281 מהם מאוכלס בבית מלון. לגבי 569 נוספים טרם הוחלט מסגרת.

מבית החולים וולפסון נמסר אחר הצהריים על הידרדרות במצבו של החולה בן ה-45 המאושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ. לפי בית החולים, מדובר במטופל שאינו מעשן וללא מחלות רקע. בשל ההחמרה, הוא חובר למכונת 'אקמו', המחליפה את תפקוד הלב והריאה באופן זמני, במטרה לייצבו.

ד"ר אריה סורוקסקי, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ והמחלקה לטיפול נמרץ בחולי קורונה בוולפסון, ביחד עם ד"ר חגי דקל, מנהל המחלקה לניתוחי לב-חזה ויחידת האקמו, מסרו כי "על אף שיפור קל במצבו הבוקר, מאוחר יותר חלה הידרדרות במצבו הקליני של המטופל וכעת הצוותים שלנו נלחמים על חייו".

בבית החולים שיבא בתל השומר מסרו כי הצוות הרפואי ערך ניתוח קיסרי ליולדת חולת קורונה במצב קשה, בשבוע ה-36 להריונה. הצוות הרפואי החליט לבצע את הניתוח לאחר שהאישה הגיעה לבית החולים עם תסמיני המחלה, בעקבותיו הוחלט לערוך את הניתוח, ובהמשך התקבלה תוצאה חיובית לבדיקת נגיף הקורונה בגופה. מבית החולים נמסר כי היא מורדמת ומונשמת במצב קשה ומטופלת במחלקת הטיפול הנמרץ לחולי קורונה, וכי התינוק במצב טוב ונמצא בהשגחה בטיפול נמרץ לילדים. טרם ברור האם התינוק נדבק אף הוא.  

תגיות:נגיף הקורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה