חדשות בארץ

קורבן ראשון מקורונה ברשות הפלסטינית; 64 חולים בעזה ובגדה

לפנות בוקר סגרו הרשויות הפלסטיניות את כל המסגדים בשטחן, וקראו לתושבים לקיים את התפילות בבתיהם. עד כה אובחנו בשטחי הרשות 62 חולי קורונה, ובעזה נמסר על שני חולים בלבד

שוטר פלסטיני, השבוע (צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90)שוטר פלסטיני, השבוע (צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90)
אא

הרשות הפלסטינית דיווחה הערב (רביעי) כי אישה בשנות ה-60 לחייה מתה בשל הידבקות בנגיף הקורונה. מדובר במקרה מוות ראשון מקורונה בגדה. הדובר מסר כי גם בעלה בתה של האישה, תושבת הכפר בידו שממערב לרמאללה, חלו בווירוס. עד כה אובחנו בשטחי הרשות 62 חולי קורונה. בעזה נמסר על שני חולים בלבד.

הרשויות בגדה נוקטות בצעדי מניעה חריפים לבלימת התפשטות הנגיף, במסגרתו סגרו לפנות בוקר את כל המסגדים בשטחן, וקראו לתושבים לקיים את התפילות בבתיהם. משרד הכלכלה הפלסטיני הורה היום לכל הספקים והסוחרים בגדה שלא לייבא מוצרים של חברת תנובה לשטחי הרשות, זאת, בעקבות הידבקות בקורונה של עובד במפעלי החברה באתר התעשייה אלון תבור. בעקבות המקרה הוחלט בתנובה על הכנסת 15 עובדים לבידוד.

אוהלים לקליטת חולי קורונה ברשות (צילום: פלאש 90)אוהלים לקליטת חולי קורונה ברשות (צילום: פלאש 90)

במשרד מסרו עוד כי פקחיו יסירו מהמדפים את כל המוצרים שיוצרו באלון תבור, וכי ניתנה הוראה ליבואן מקו ייצור זה לעצור לאלתר את העברת הסחורה לתוך השווקים הפלסטיניים. במשרד הכלכלה קראו לתושבים לרכוש מוצרים מתוצרת פלסטינית.

ביום ראשון הודיע ראש הממשלה הפלסטיני, מוחמד אשתייה, על הטלת סגר מלא על שטחי הרשות הפלסטינית, למשך 14 יום. "אנו מכריזים כי החל מהערב התנועה בין המחוזות תהיה אסורה לחלוטין, והיציאה מהבתים אסורה לאחר 22:00 בלילה" אמר אשתייה בהודעתו. "בנוסף, כל מי שמגיע מחו"ל יכנס לבידוד למשך 14 ימים. כוחות הביטחון הלאומי והמשטרה יסתובבו בכל הערים על מנת לשמור על הסדר הציבורי וליישם את כל הנהלים".

תגיות:הרשות הפלסטיניתעזהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה