חדשות בריאות

מיליוני יהודים מתאחדים היום נגד הקורונה: הצטרפו לתפילת ההמונים לעצירת המגיפה

היום (רביעי), ערב ראש חודש ניסן, יצוין על ידי מיליוני יהודים כיום בכי, זעקה ותפילה. הצטרפו אלינו מביתכם בשעה 5:30 לאמירת פרקי תהילים, ובשעה 6:00 קבלת עול מלכות שמים

אא

היום (רביעי) ערב ראש חודש ניסן, יתאחדו מיליוני יהודים בכל העולם כולו ליום תפילה עולמי לעצירת מגפת הקורונה.

בשל איסור ההתכנסות, לא יתקיימו התפילות ברבים, אלא כל אחד בביתו יחד עם בני משפחתו, יאמר את פרקי התהילים אשר נקבעו על ידי גדולי ישראל, תפילת "אבינו מלכנו" וקבלת עול מלכות שמים.

בשעה 17:30 בדיוק לפי שעון ישראל יחלו באמירת פרקי תהילים יג, כ, צא, קיב, קכ, קכא, קכז, קל. תחינת "אבינו מלכנו" ו"אחינו כל בית ישראל".

בשעה 18:00 בדיוק לפי שעון ישראל יקבלו כל המתפללים בצוותא עול מלכות שמים.

לחצו לקבלת נוסח התפילה המלא.

צפו בדבריו המרגשים של הרב זמיר כהן: נתארגן כולנו באותה שעה, איש איש בביתו, וביחד נקבל עול מלכות שמיים במעמד תפילה אדיר שבכוחו לעורר רחמי שמיים ולשנות גזירות:

ההוראה לקבוע את ערב ראש חודש ניסן כיום תפילה עולמי נקבע השבוע על ידי גדולי ישראל, חברי מועצות גדולי התורה, וחברי מועצות גדולי התורה באמריקה. במכתב משותף קראו אל היהודים בכל העולם כולו לקיים ביום רביעי הקרוב ערב ראש חודש ניסן יום תפילה וזעקה עולמי למנוע את התפשטות המגיפה ולהסיר את חרון אף ה'.

"קול קורא אל אחינו בני ישראל עם ד' עורו והתעוררו וקראו אל ד'", כתבו גדולי ישראל במכתבתם. "בהלת הנגיף ניכרת בימים אלו בחוצות ערים ובעולם כולו, לבבות מגלים חרדה כאשר אין איש יודע מה ילד יום וזו שעה ראויה ליתן לפחד ולחששות ליישר עקמומיות שבלב לראות ולהבין כי משמים דורשים מאתנו להתעורר בתשובה ויבחן כל אחד בדקי ביתו וישוב אל ד' כי חנון הוא ומרבה לסלוח".

עוד הוסיפו גדולי ישראל: "וכבר פסק הרמב"ם ז"ל בהלכות תענית מצוה עשה מן התורה 'לזעוק ולהריע בחצוצרות על כל צרה שתבוא על הציבור ודבר זה מדרכי תשובה הוא שבזמן שתבוא צרה יצעקו ויזעקו עליה ויריעו וידעו הכל שבגלל מעשיהם הרעים הורע להם… אבל אם לא יזעקו ולא יריעו אלא יאמרו דבר זה ממנהג העולם ארע לנו... הרי זו אכזריות וכו'.

"לעת הזאת קוראים אנו לאחינו בני ישראל בכל מקומות מושבותיהם עם ד' חזקו ונתחזקה באמונה ובביטחון בהשם יתברך אשר מאתו לא תצא הרעה ולצפות לישועתו. אין כוחנו אלא בנקיטת אומנות אבותינו מדור דורים, אחים יקרים צו השעה להתלכד ולהתאחד כאיש אחד בלב אחד ליום תפילה עולמי, אנשים נשים וטף בכל ארץ וארץ, כל אחד ואחד בביתו ובמעונו, שיסיר מאתנו כל נגע ומחלה חס וחלילה ואך טוב וחסד ירדפוני".

"אמנם אין התשובה יוצאת רק מדיבורינו אלא ממעשינו", ממשיך המכתב. "נשובה אל ד' בחזקה ניטיב דרכנו, בין אדם למקום, בין אדם לחברו, נתרחק מלשון הרע ומחלוקת ורכילות, נתרחק מכלי הטכנולוגיה המשחיתים את הנפש, נרבה באהבת הבריות, נראה כל אחד מעלת חברנו ולא חסרונם, נתחזק בתורה ויר"ש ובקיום המצוות, לעובדו בשמחה ובטוב לבב, נתגבר בתפילה ובתחנונים והשי"ת ישמע שוועתנו ולא יטוש ד' עמו וירחם שארית נחלתו.

תגיות:עצרת תפילהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה