חדשות בארץ

נפטר שלישי מהקורונה: בן 87 עם מחלות רקע

לפי הודעת בית החולים, מדובר במטופל "עם מחלות רקע שונות, לרבות סוכרת, דמנציה ואף אירוע מוחי שעבר". הוא הובא להדסה מבית אבות בו התגורר בתחילת השבוע, כשהוא כבר מאובחן עם הנגיף ואינו חש בטוב מזה זמן. מספר חולי הקורונה בישראל עלה הבוקר ל-1,656 – עלייה של 214 מאתמול בערב ו-449 ביממה האחרונה

שערי צדק, הבוקר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)שערי צדק, הבוקר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בבית החולים הדסה עין כרם הודיעו הערב (שלישי) כי בן 87 עם מחלות רקע מת בשל הידבקות בנגיף הקורונה. החולה פונה שלשום לבית החולים עם מצוקה נשימתית משמעותית, ולאחר שחלה התדרדרות נשימתית נוספת ומהירה הוא נפטר. בכך עלה מניין הנספים בישראל מהנגיף ל-3, זאת, לאחר שמוקדם יותר נפטרה אישה כבת 67 עם מחלות רקע חריפות.

לפי הודעת בית החולים, מדובר במטופל "עם מחלות רקע שונות, לרבות סוכרת, דמנציה ואף אירוע מוחי שעבר". הוא הובא להדסה מבית אבות בו התגורר בתחילת השבוע, כשהוא כבר מאובחן עם הנגיף ואינו חש בטוב מזה זמן.

מספר חולי הקורונה בישראל עלה הבוקר ל-1,656 – עלייה של 214 מאתמול בערב ו-449 ביממה האחרונה. לפי משרד הבריאות, כ-30 מהחולים מונשמים ומצבם מוגדר קשה. בבית חולים השרון עדכנו כי מאושפזים כעת 29 חולי קורונה. מתוכם, שלושה מטופלים בגילים 80,76 ו-82 מוגדרים במצב קשה מאוד, והם מונשמים ומורדמים. חמישה חולים מוגדרים במצב בינוני.

מוקדם יותר היום נפטרה אישה כבת 67 לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה. מבית החולים וולפסון בחולון נמסר כי קבע סבלה ממחלת רקע קשה, וכי הייתה מאושפזת במצב קשה כשהיא מונשמת. לפי שעה, לצוות וולפסון לא ברור היכן וממי נדבקה קבע. היא אושפזה בשבוע שעבר בחשד לקורונה, והיום הדרדר מצבה במהירות והרופאים נאלצו לקבוע את מותה. לדברי בתה, דורית, אמה עבדה בבית החולים וולפסון במשך 27 שנים, אך בשל מחלת הסרטן שבו לקתה היא נאלצה לפרוש לפני כמה חודשים. לדבריה, היא נדבקה בנגיף כאשר באה לבקר את אביה בבית החולים בראשית החודש.

ביום שישי שעבר מת בן 88 שנדבק בקורונה במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים. הקשיש התגורר בבית האבות נופים בעיר, שבו התפשט הנגיף בתקופה האחרונה. ממשרד הבריאות נמסר כי הוא סבל ממחלות רקע רבות והגיע לבית החולים במצב קשה מאוד. עוד נמסר כי בימים שקדמו למותו הוא עבר אירוע לבבי, שדרש פעולות החייאה.

הערב קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו דיון היערכות בעניין הרכש וההצטיידות בכל הנוגע לנגיף הקורונה. בתום הדיון הטיל נתניהו על ראש המוסד יוסי כהן ומנכ"ל משרד הביטחון האלוף (במיל(' אודי אדם, להקים חמ"ל משותף לצורך הרכש הנדרש. לפי לשכת נתניהו, בחמ"ל הלאומי ישתלבו גורמים נוספים ממשרד הבריאות, משרד האוצר, משרד המשפטים וגורמים נוספים הרלוונטיים למאמצי הרכש. כמו כן, הנחה רה"מ נתניהו את התעשיות הביטחוניות לבחון אפשרות לייצור עצמי.

תגיות:נגיף הקורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה