חדשות בריאות

הפג המאושפז בשערי צדק לא נדבק בקורונה

מבית החולים נמסר, כי 3 בדיקות חדשות שנעשו לפג חזרו עם תוצאות שליליות. כל הפגים ששהו בקרבתו נבדקו, והתוצאות חזרו תקינות

בית החולים שערי צדק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בית החולים שערי צדק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הפג בן החודשיים, המאושפז בבית החולים שערי צדק במצב קשה, אינו חולה בנגיף הקורונה. כך נמסר אחר הצהריים (שלישי) מבית החולים. מצבו של הפג – שנולד במצב קשה, במשקל נמוך מאוד, ועם סיבוכים קשים בשל פגות מוקדמת – מוסיף להיות קשה.

שלשום דווח, כי הפג נדבק בנגיף מעובדת בבית החולים, שאובחנה כחולת קורונה כתוצאה מהדבקה בקהילה, וביצעה משמרת ביחידת הפגים. בהודעה מעודכנת שהוציא בית החולים לתקשורת נמסר, כי שלוש בדיקות חדשות שנעשו לפג – שתיים מתוכן במעבדת הקורונה של שערי צדק, ובדיקה נוספת במעבדה המרכזית בתל השומר – חזרו עם תוצאות שליליות. בנוסף, כל הפגים ששהו בקרבתו נבדקו, והתוצאות חזרו תקינות.

בבית החולים הוסיפו, כי "בפגיית שערי צדק מקפידים הקפדה יתירה על הנחיות משרד הבריאות באשר לטיפול בפגים ומיגון, ונעשו כל הצעדים עוד לפני המקרה כדי להגן על הפגים. כעת מתבצעת עבודה מול משרד הבריאות באשר לשחרור הצוותים שהונחו להיכנס לבידוד".

מוקדם יותר היום דווח, כי חולת קורונה בת 67 נפטרה בבית החולים וולפסון בחולון. מדובר בקורבן שני של הנגיף בישראל, לאחר פטירתו בסוף השבוע של אריה אבן ז"ל בן ה- 88. 

"לצערנו, חולת קורונה שהייתה מונשמת במצב קשה בטיפול הנמרץ הכללי, נפטרה. החולה, בת 67, סבלה ממחלת רקע קשה", נמסר בהודעה משותפת לבית החולים ולמשרד הבריאות. בבית החולים הוסיפו, כי "צוות הטיפול הנמרץ שלנו נלחם על חייה במסירות רבה, אך מצבה התדרדר, ולמרות טיפול אינטנסיבי היא נפטרה. אנו משתתפים בצערה של המשפחה. נמסרה להם הודעה בנושא, וצוותי העבודה הסוציאלית שלנו בקשר עמם".

תגיות:שערי צדקנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה