מצוות

עבודת המידות: איך עושים את זה? צפו במקבץ הסרטונים וגלו את הסוד

דימוי עצמי - איך נרכוש אותו? כיצד נתמודד עם כעסים, דאגות, לחצים ופחדים? איך מתרגלים לראות את הטוב? מקבץ סרטונים במיוחד בשבילכם, והפעם בנושא: עבודת המידות

אא

מה עושים עם מידות שליליות? הרב זמיר כהן נותן עצה מופלאה שתעזור לנו להתקדם רוחנית בכל רגע בחיים:

אני נכשל שוב ושוב, האם יגיע יום בו אצליח להשתחרר מכבלי היצר הרע, ולשלוט בעצמי? הרב זמיר כהן בדברי חיזוק נפלאים על המושג שנקרא יצר הרע, ועל הדרך להתגבר עליו:

מה יש לנו יותר - הצלחות או אכזבות? האם אפשר לבצע שינוי ברגע אחד? הרב יצחק פנגר מציג שלוש שאלות שיכולות לשנות לנו את החיים:

לעיתים הקנאה צורבת, הלב רותח מכעס, הגאווה גואה והתאווה בוערת. איך מתקנים את המידות ומעצבים את העולם הרוחני הפנימי? הרב זמיר כהן במסע חשיפה ובניה אל תוך עצמינו ע"פ אגרת הרמב"ן וחכמי הסוד, לחיים נכונים, נבונים, טובים ומאושרים יותר.

העצבים משתלטים עליך, ואתה מתפרץ על כולם? איך אפשר לחנך בלי לכעוס? הרב זמיר כהן בהרצאה חשובה נותן עצות מעולות להתגברות על כעסים:

אנו חיים בדור שבו פחד שורר ברחובות, כל קול קטן מפחיד אותנו ודרך החיים הזו מאוד מגבילה. בהרצאה זו הרב נותן לנו יגאל כהן כלים להתמודדות עם פחדים וחרדות: 

האם ניתן לבדוק כמה אני אוהב את הזולת? הרב זמיר כהן נותן כיוון חשיבה מיוחד שבאמצעותו נדע עד כמה אכפת לנו אחד מהשני, וגם עצה נפלאה שחבל להחמיץ:

טבע האדם לשאוף לשמחה לשלווה ולרגיעה, אך רבים מונעים את האדם להשיג מטרה נכספת זאת ובראש ניצבת הדאגה. שיעורו של הרב יצחק פנגר:

הרב אליהו עמר בשיעור מיוחד על חסד, שלום בית, והדרך להינצל ממידת הדין:

האם היצר זה האדם? מי יותר חזק, אנחנו או היצרים שבתוכנו? מה תפקיד הגוף, ומדוע לא נבראנו רק כנשמות? הרב זמיר כהן בהרצאה מרתקת על שליטה עצמית, התגברות והתמודדות עם קשיים:

הרב זמיר כהן - דימוי עצמי חיובי:

למה התרגלנו לראות את השלילי, ואיך יוצאים מזה? הרב יצחק פנגר על התועלת במשברי החיים והדרך שלהם להצמיח אותנו:

מרגיש שעוד רגע אתה נכשל בעבירה? תבדוק דבר אחד - ותינצל. הרב זמיר כהן בעצה אדירה לכל מי שזקוק לחיזוק בעבודת השם:

שני סיפורים מרגשים על מקרים שבהם היה קשה כל כך לדון לכף זכות, עד שהתבררה האמת. למה אדם צריך להיות אחרי אירוע מוחי כדי שאדון אותו לכף זכות?

החיים זורמים בקצב מהיר, בעבודה, ברחוב, ובחוג המשפחה, ומביאים איתם התמודדויות שונות של כעסים, לחצים, ואפילו חרדות. כיצד נוכל להתרומם ולעצב את אישיותינו מתוך התמודדות נכונה עם כעסים ופחדים? זמיר כהן בהרצאתו המרתקת מלמד מדריך ומעניק עצות בדרך אל ההצלחה:

כולנו עוברים תקופות קשות, ולפעמים הן אורכות זמן - איך צולחים אותן בהצלחה? הרב יצחק פנגר נותן עצות טובות שיתנו לנו אוויר לנשימה בזמנים הלא פשוטים של החיים:

מה גורם לאנשים להיות עצובים, ואיך אפשר להימנע מאכזבות? הרב זמיר כהן נותן עצה חשובה שתשנה לכולנו את ההסתכלות על החיים:

מה מניע את הבחירות של האדם? ואיך אפשר להימנע מטעויות? הרב יצחק פנגר בשיעור מעצים ומחזק, עם טיפים שישדרגו לכם את החיים:

תגיות:עבודת המידותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה