חדשות בריאות

קורבן הקורונה הראשון הובא למנוחות בירושלים

אריה אבן ז"ל, שהלך לעולמו בעקבות סיבוכים של נגיף הקורונה, הובא למנוחות בהר המנוחות בירושלים, בהלוויה מצומצמת שנערכה בהתאם להנחיות משרד הבריאות

אריה אבן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)אריה אבן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

אריה אבן ז"ל, הקורבן הראשון של נגיף הקורונה בישראל, הובא אמש (מוצ"ש) למנוחות בהר המנוחות בירושלים. ההלוויה התקיימה תחת הנחיות משרד הבריאות, בהשתתפות מצומצמת של המשפחה הקרובה. אנשי חברה קדישא "קהילת ירושלים" טיפלו בכבוד הנפטר, כשהם לבושים בסרבלים ממוגנים.

אבן, ניצול שואה בן 88, התגורר בבית האבות "מגדל נופים" בבירה, ונדבק מאחת העובדות הסוציאליות העובדת במקום, יחד עם 9 דיירים ואנשי צוות נוספים. לפני כשבוע הוא הובהל לבית החולים שערי צדק בבירה, כשהוא במצב קשה ועם מחלות רקע רבות ומשמעותיות. הוא אושפז במחלקה המבודדת למטופלי קורונה, ובמהלך השבוע עבר החייאה בשל אירוע לבבי. אבן הותיר אחריו 4 ילדים, 18 נכדים ונין.

מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין, הביע השתתפות בצערה של המשפחה: "זכינו להכיר את אריה ומשפחתו בשבוע האחרון, וגילינו איש חזק ומרשים, עם סיפור חיים מרתק שגידל משפחה לתפארת. הצוות הרפואי במחלקת כתר טיפל באריה במסירות גדולה לאורך כל ימי האשפוז, ועמד בקשר רציף עם המשפחה".

"אנו ממשיכים לטפל ב- 19 המאושפזים כרגע בשערי צדק, ונערכים בהנחיית משרד הבריאות לפתיחת מחלקה נוספת", הוסיף מרין. "שערי צדק נערך מתחילת המשבר בהקמת מחלקה מבודדת, חדר מיון מבודד לחשודים ומבודדי בית, חלוקת צוותי בית החולים למניעת הידבקות ופעולות רבות נוספות להתמודדות עם התפשטות הנגיף".

(סרטון: דוברות שערי צדק)

ממשפחתו של אבן נמסר כי הוא "הקים משפחה לתפארת. היה איש יקר ואהוב, חי חיים מלאים, מסור למשפחתו, אדם חזק עד רגעיו האחרונים. אנחנו שמחים, שבערוב ימיו התגורר 4 שנים בבית הדיור המוגן 'נופים' ואהב מאד את המקום. צר לנו על כך שהעביר את ימיו ורגעיו האחרונים, כאשר בני משפחתו מנועים מלהיות לצידו. אנו מודים לצוות הרפואי בבית החולים שערי צדק על טיפול מסור, אנושיות ואמפתיה".

תגיות:שערי צדקנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה