פעילות הידברות

איך מנצלים את זמן הבידוד? אלו הספרים והמשחקים המומלצים ביותר

בזמן הבידוד, זוהי הזדמנות פז להעשיר את עולם הידיעות התורני שלכם ושל הילדים. איך מעסיקים את הילדים בשבועות הארוכים שלפנינו? אלו המלצות המערכת

  • כ"ב אדר התש"פ
אא

החופשה הכפויה בצל הקורונה הכניסה את כל ישראל לבתיהם. הבה נישם את קריאתם של גדולי ישראל לנצל את הזמן ולהרבות בלימוד תורה.

גם הילדים בבית, משוועים לתעסוקה. בואו ננצל את ההזדמנות ונרכוש עבורם ספרים ומשחקים חינוכיים ומענייינים.

בשל המצב, הידברות במבצע מיוחד: ברכישה של 100 ₪ ומעלה ממגוון מוצרי האתר, משלוחים חינם.

אלו המלצות המערכת לספרים ומשחקים מומלצים לילדים ולמבוגרים:

ספרי בסיס

תנ"ך - תורה נביאים כתובים - ניקוד מלא: ספר תנ"ך בסיסי בכרך אחד עם ניקוד מלא. כולל נספחים צבעוניים עם מפות, טבלאות וצילומים על תקופת התנ"ך. לרכישה, לחצו כאן.

משניות מבוארות בכרך אחד - דף ליום: רוצים גם אתם לסיים לימוד של כל ששה סדרי משנה בשנה אחת ?זה ממש לא חלום. עם הספר החדש 'משניות מבוארות' תוכלו ללמוד, להבין ולערוך סיום משניות מידי שנה !!ששה סדרי משנה בכרך אחד, מאפשר לכם ללמוד דף אחד בלבד מידי יום, ולסיים את כל המשניות בשנה אחת בלבד.
הפירוש על המשניות הוא קל, קצר וברור, בלי מילים בארמית, לימוד השווה לכל נפש. מומלץ מאוד. לרכישה, לחצו כאן.

ספר החינוך: ספר החינוך המנוקד על תרי"ג מצוות. בהוצאה חדשה מפוארת ומנוקדת עם כריכה קשה. ספר החינוך מתאר את כל תרי"ג המצוות שבתורה על סדר הפרשות כולל טעם המצווה, דיניה, ופרטים נוספים. לרכישה, לחצו כאן.

 

ספרי הלכה

משנה ברורה - החפץ חיים (6 כרכים): משנה ברורה הוא ספר ההלכה והפסיקה המרכזי מאת מרן החפץ חיים, רבי ישראל מאיר הכהן מראדין.
ספר המשנה ברורה הוא למעשה פירוש על חלק אורח חיים בשולחן ערוך, העוסק בהלכות יום יום, והוא בא לבאר ולהוסיף על דברי השולחן ערוך, וכן המשנה ברורה בא להכריע ולפסוק הלכה בנושאים הנידונים בשולחן ערוך על בסיס הספרות ההלכתית לאורך הדורות. הספר משנה ברורה כולל ששה חלקים וכתיבתו ארכה כשלושים שנה. הספר משנה ברורה משמש כספר בסיסי בהלכה לכל עדות ישראל. לרכישה, לחצו כאן.

ילקוט יוסף המלא - הרב יצחק יוסף (37 כרכים): ילקוט יוסף החדש והמלא (37 כרכים) מאת הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א. סדרת הספרים ילקוט יוסף מכילה בתוכה פסקי דינים והלכות הלכה למעשה עפ"י פסקי השולחן ערוך ועפ"י פסקי מרן הראשון לציון, הרב עובדיה יוסף זצוק"ל.
מסודר בצורה פשוטה וקלה להבנה - ההלכות נמצאות בחלקו העליון של העמוד, ההסברים על ההלכות עם מקורות ההלכה בתלמוד ובדברי רבותינו הראשונים והאחרונים בחלקו התחתון של העמוד. לרכישה, לחצו כאן.

 

ספרי מוסר

תורת חובות הלבבות המנוקד לרבינו בחיי: כולל כותרות משנה המבארות את דברי המחבררבינו בחיי פותח את הלב והחשיבה לעולם האמונה בבורא עולם דרך עשרה שערים: שער היחוד, שער הבחינה, שער עבודת האלוקים, שער הביטחון, שער יחוד המעשה, שער הכניעה, שער התשובה, שער חשבון הנפש, שער הפרישות ושער אהבת ה'.
אחד מספרי המוסר והאמונה הבסיסיים והחשובים ביותר ביהדות לרכישה, לחצו כאן.

 

ספרי השקפה

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן: מדובר בסדרת חוברות אשר זכו לכל שבח מאנשי רוח ומדע, תרבות וקהילה, ולתפוצה בת מאות אלפי עותקים, מופיעות עם תוספות בכרך אחד.
עם תחילת הקריאה יוצא הקורא למסע מרתק, במהלכו חולף הוא ביעף על פני נושאים ויעדים המסקרנים כל אדם חושב בעידן המודרני, כאשר לבסוף עומד הוא מול.. האמת של עצמו. לא פלא שלאחר היציאה לדרך, קשה לעצור באמצע. לרכישה, לחצו כאן.

המדריך המלא לחינוך ילדים - הרב זמיר כהן: ספרו של הרב זמיר כהן, המדריך המלא לחינוך ילדים, חובה בכל בית. לרכישה, לחצו כאן.

המדריך המלא לנישואין מאושרים - הרב זמיר כהן (2 כרכים): בני זוג רבים בכל רחבי העולם עומדים לא פעם כשהם נבוכים ומתפלאים מדוע השלום אינו שורר בביתם, על אף ששניהם באמת טובי לב ורגישים לבת/בן הזוג. הפתרון לחידה מביכה זו נעוץ בהפנמת העיקרון היסודי שלא די להיות טוב לב כדי להעניק לזולת כראוי ולספק את צרכיו, אלא יש לדעת מה הזולת צריך לעצמו בשונה ממני, ולספק לו את מה שחסר לו ולא את מה שאני חש צורך לתת ולהעניק, לפי טבעי כאיש או כאשה. לרכישה, לחצו כאן.

מפתחות לחיים - הרב זמיר כהן: בפרקי ספר זה מוצגים המפתחות לחיי איכות מאוזנים ומהנים, בכל התחומים החשובים בחיים. מפתחות אלה הלקוחים מתוך אוצרות הרוח של היהדות, מיועדים לחפץ לחיות חיים נכונים בעולם, והם כוללים את ההדרכה המעשית לשמירת בריאות הגוף ובריאות הנפש, הנחיות לבני הזוג בדרך המבטיחה חיי נישואין מאושרים, כללי יסוד בחינוך הילדים, ועוד מגוון נושאים מרכזיים בחיי האדם. לרכישה, לחצו כאן.

 

ספרי חינוך

בוסר המלאכים - ארגז כלים להורי המתבגר - הרב דן טיומקין: למה הם מתנהגים כך? מהיכן זה מתפרץ להם? מאיפה כל כפיות הטובה הזאת? ומאיפה הגיע הטעם המזעזע בעיצוב השיער? חינוך ילדים בגיל ההתבגרות אינו אתגר פשוט, במיוחד בדור שלנו. הפיתויים רבים מנשוא ונערים ונערות רבים לא מצליחים להישאר מחוברים. נשמע מוכר? אתם לא לבד - מדובר במגפה שאינה מדלגת על אף מגזר או קבוצה.

ישנן דרכים להתמודד בצורה נכונה עם המצב. ההורים לרוב אינם אשמים בבעיה, אולם בכולם להיות תחילתו של הפיתרון. זה אפשרי בהחלט, אך מחייב רכישת גישה חדשה. 
הצטרפו אלינו לדרך חדשה, מלאת תקווה, ובעזרת השם נצליח להפוך את הבוסר הארסי והמר - לעסיס מתוק של נחת יהודית. לרכישה, לחצו כאן.

 

ספרי קריאה למבוגרים

סולם יעקב - הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל - ידידיה מאיר וסיון רהב-מאיר: איך אפשר להיות שמחים, סבלניים ואכפתיים יותר? כיצד לתקן את המידות שלנו? מהם הכלים להצלחה בזוגיות ובחינוך ילדים בעידן הנוכחי? מה לעשות כדי לתת תוכן וטעם לשבתות ולחגים? ואיך מתמודדים עם משבר ואובדן?

בני הזוג ידידיה מאיר וסיון רהב-מאיר יצאו למסע בעקבות דמותו המיוחדת של הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל, מחנך, מנהיג ורבה הראשי של רמת השרון במשך קרוב לשבעים שנה.
הם נפגשו עם הרב לשיחות רבות, ולאחר פטירתו ליקטו מאות סיפורים קצרים ומחכימים בניסיון להבין את אישיותו מעוררת ההשראה, שהשפיעה על עשרות אלפים. בספר מספרים גברים, נשים, צעירים ומבוגרים, מכל המגזרים ומכל הסגנונות, מה למדו ממנו לאורך השנים. לרכישה, לחצו כאן.

60 גיבורים - הרב יוסף ברוק: ספרו החדש והמרתק של ראש ישיבת "נתיבות עולם", הרב יוסף ברוק. 60 סיפורי תשובה מדהימים על הגיבורים האמיתיים של החיים.
תנועת התשובה שהחלה דרכה בקילוח דק בסוף שנות השבעים, הפכה לנחשול, ומקיפה כיום אלפים רבים בארץ ובעולם. ברוך ה', כיום אפשר לפגוש בעלי תשובה בכל רבדי ומגזרי החברה, והם מהווים שגרירים של הקב"ה בכל מקום. רבים מביטים בהם בקנאה ובהערצה על שנשמעו למצפונם והיה בהם אומץ וכוח לעשות את השינוי, רבים אחרים מקיימים מצוות בסתר, האנוסים של המאה העשרים ואחת.

פנינו לקבוצה מתלמידינו הותיקים, וביקשנו מהם להעלות על הכתב את שעברו, לספר כי יש חיים גם לאחר התשובה, והם אמיתיים יותר, משמעותיים יותר, אפילו אם הם לא קלים ונוחים, שכן אין האמת מבטיחה לנושאיה גן של שושנים. כבדה היא, על כן לא רבים נושאיה. אך היא ממלאת את ליבם בבטחון בצדקת הדרך. 
בין כותבי הסיפורים: דורון אורבך - פרופ' לכימיה באונ' בר- אילן, אהוד בנאי - זמר ומלחין, עופר הלוי - שחקן בוגר 'בית צבי', אסי טובי - שחקן כדורגל לשעבר, דני שטג - שחקן, ועוד רבים וטובים. לרכישה, לחצו כאן.

איך מנצלים את הזמן בבידוד, וכיצד ניתן למנף את המצב להתפתחות אישית ורוחנית? הרב זמיר כהן בעצות מועילות לכל עם ישראל המסתגרים בביתם בתקופה קשה זו:

ספרים לילדים

וזאת התורה (7 כרכים - למינציה): וזאת התורה - פרשיות השבוע לאורם של מדרשים, מומחשות ומעוטרות באיורי חן. (7 כרכים עם למינציה) פרשת השבוע לילדים בשבעה כרכים מאת הסופר והמחבר הרב אברהם אוחיון. סדרה מרתקת של סיפורי התורה כפי שלא סופרו מעולם. בריאת העולם, נוח ודור הפלגה, אברהם, יצחק ויעקב, שנים עשר השבטים, שעבוד מצרים, ישראל במדבר, המשכן וכליו, קורח ועדתו, המרגלים, מלחמת סיחון ועוג. כל אלו ועוד מסופרים בסדרה זו בלשון קלה, בשילוב מדרשים נדירים וידועים, תוך שימת דגש על איכות שטרם נראתה כמותה.
האיורים המרהיבים של אבישי חן מתארים את מאורעות התורה מזויות חדשות ומפתיעות. וכל זאת, בהתאמה לכלל הגילאים, מגדול ועד קטן. לרכישה, לחצו כאן.

התחושות שלי: ספרו החדש של חיים ולדר, התחושות שלי - הספר שילמד כל ילד להיות שמח, רגוע ומפוייס. כמעט כל ילד מתמודד עם תחושות שליליות הפוגעות בביטחון העצמי, ביכולתו להתחבר לאחרים ובחוויה האישית שלו בעולם. העולם כולו מתמודד עם חשיבה שלילית ומנסה למצוא דרכים לחשיבה חיובית ולאיתנות רגשית המובילות להצלחה ולשגשוג. ספר "התחושות שלי" מעלה על פני השטח תחושות שליליות של ילדים כלפי עצמם או כלפי החברה שהם חיים בה ומציע להם תחושות חלופיות - חיוביות לגמרי. לרכישה, לחצו כאן.

 

משחקים לילדים

משחק בתוך הלב של אורי - חיים ולדר: משחק מאת הסופר והמחנך חיים ולדר - מבוסס על רב המכר. משחק חובה לילדים ולהורים להידוק הקשר המשפחתי תוך כדי משחק מהנה. משחק זה הוא משחק משעשע ומהנה, המאפשר להתוודע אל עולם הרגשות ולפתחו. ניתן לשחק משחק זה כמשחק חברתי עם ילדים בקבוצת גיל דומה או לחילופין לשחקו במסגרת המשפחה. תוך כדי משחק חוויתי, הילד המשחק במשחק ירחיב את אוצר המילים הרגשי, יזהה ביטויים אופייניים לרגשות שונים, יצליח להבין את החוקיות הקיימת בעולם הרגשות, יתוודע לקיומם של מספר רגשות שונים ואף סותרים, אשר עשויים להתעורר בו-זמנית. ככל שהאדם נחשף בגיל צעיר יותר ליכולתו להרגיש ולהבין את רגשותיו, וככל שהוא מקבל לגיטימציה להביע אותם, כך גדלים סיכוייו לפתח אישיות בריאה, לתקשר ולהשתלב בחברת בני אדם ולרכוש שליטה על רגשותיו. "בתוך הלב של אורי" הוא משחק העשוי לשמש גם ככלי עזר תקשורתי במשפחה. המשחק מעניק להורים הזדמנות להיכרות מיוחדת ועמוקה עם הילדים איתם הם משחקים. במהלך המשחק תוכלו לחוש את רגשותיהם ולהבין את מחשבותיהם של הילדים המשחקים, דרך האופן בו הם מתייחסים ומבינים את אורי, גיבור המשחק. לרכישה, לחצו כאן.

מיליונר המצוות: מיליונר המצוות - אתגרים, קניינים ומשימות בעולם המצוות. אין אתה יודע מתן שכרן של מצוות, ומצווה הבאה לידך - אל תחמיצנה !המשתתפים לומדים כיצד לזכות את הרבים, לעודדם לקניית מצוות ולהימנע "מצרות". המשחקים לומדים הלכות ופרטי מצוות. עוברים חוויה של נתינת צדקה ומעשר כספים, מתחנכים לוותר על רכוש תמורת הזכות לקיים מצוות, ומתרגלים שעשיית חסד, אפילו חסד קטן, שווה זכויות המביאות ניצחון. לרכישה, לחצו כאן.

מגוון ספרים ומשחקים מרתקים נוספים ממתינים לכם בהידברות שופס.

תגיות:נגיף הקורונהספריםמשחקים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה