חדשות בריאות

מניין חולי הקורונה בישראל עלה ל- 324

משרד הבריאות עדכן, כי מניין הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל הגיע ל- 324. מצבם של 299 מהחולים קל, 9 במצב בינוני ו- 5 במצב קשה. הנשיא ראובן ריבלין פנה לאזרחים בקריאה להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, ולא להתקהל בפארקים ובחופים: "זוהי סכנה של ממש"

חדר בידוד בבית החולים שיבא (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)חדר בידוד בבית החולים שיבא (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

(עודכן: 15:08)

משרד הבריאות עדכן בצהריים (שלישי), כי לרשימת חולי הקורונה המאומתים בישראל נוספו 20 בני אדם. בכך הגיע מספר הנדבקים בנגיף ל- 324. מצבם של 299 מהחולים מוגדר קל, 9 נמצאים במצב בינוני ומצבם של 5 חולים מוגדר קשה. 6 חולים, שאושפזו בבית החולים שיבא בתל השומר, שוחררו ממנו בצהריים לאחר שהבריאו. עד כה החלימו 11 חולים מהנגיף.

בתוך כך, משרד הבריאות פרסם הנחיות חדשות להתמודדות עם נגיף הקורונה, המחמירות את ההגבלות שהוטלו על הציבור. המשרד קרא לציבור שלא לצאת מהבית, למעט כאשר יש מצבים המחייבים זאת, ולהקפיד על כללי התנהגות שנועדו לצמצם את סכנת ההידבקות.

לאחר שאתמול נצפו במקומות שונים בארץ התקהלויות בחופי הים ובפארקים, פנה הנשיא ראובן ריבלין לאזרחים בבקשה בהולה להפסיק לנהוג בהנחיות ההשבתה כימי חופשה ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות.

"אזרחים יקרים, השבתה אינה שבתון!", אמר ריבלין. "אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה, 'ונשמרתם לנפשותיכם מאוד מאוד'. אני יודע היטב שהשהות בבית הסגור אינה קלה כלל וכלל. אני מבין שהילדים זקוקים למרחבים, ושגם אתם, ההורים, זקוקים לנשימה. על אף כל אלה – אסור לנו להפוך ימים אלה לימי נופש. אני שומע, שחופי ארצנו ומסלולי הטיולים מלאים לעייפה. זוהי סכנה של ממש! אני שב ומבקש מכם, מלאו אחר הנחיות הריחוק, הקפידו להתרחק מהתקהלויות – זוהי סכנה של ממש".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונהראובן ריבלין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה