חדשות בריאות

הקורונה לא עוצרת באדום: מספר החולים בישראל עלה ל-298

המגיפה ממשיכה להתפשט: משרד הבריאות מעדכן כי מספר הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל עלה ל-298. 4 מהם במצב קשה ו-9 במצב בינוני.

  • כ' אדר התש"פ
(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

משרד הבריאות מעדכן הערב (שני) כי מספר הישראלים החולים בקורונה עלה ל-298, כאשר 4 מהם במצב קשה ו-9 במצב בינוני.

מוקדם יותר הערב נשא ראש הממשלה הצהרה, ובמהלכה מנה שלושה צעדים כלכליים שיהיו תקפים עד תום חג הפסח: העברת המגזר הציבורי למתכונת חירום, המגזר הפרטי למתכונת מצומצמת, והפעלת שירותים חיוניים במתכונת מלאה.

"המאבק בנגיף קורונה נמשך כל הזמן. ליבנו עם איטליה וספרד. אצלנו יש עלייה מתונה יותר בתחלואה ואנחנו עושים הכל כדי שהיא תישאר בשליטה", דברי ראש הממשלה.

במקביל, שר האוצר משה כחלון הודיע על צעדים שתבצע המדינה כדי למנוע נזק כלכלי לאזרחים. ביניהם: עובדי המגזר הציבורי יוצאו לחופשת פסח מוקדמת, על חשבון ימי החופש שלהם. לעומתם, שכירים שיוצאו לחופשה ללא תשלום יקבלו דמי אבטלה בתנאים משופרים. כחלון ציין כי עד היום, על מנת לקבל זכאות לאבטלה היה צריך לצבור 12 חודשי עבודה. בגלל המשבר, נוריד את הזכאות ל-6 חודשים.

עוד מצעדי משרד האוצר הם: תשלומי המע"מ של חודש מרץ נידחו עד לסוף חודש אפריל, תשלומי הביטוח הלאומי ומס ההכנסה נדחו. כן הוקצו חמישה מיליארד שקלים לטובת מנועי צמיחה למשק. נוסף על כך, שר האוצר הסביר כי הנטל הכלכלי המיידי על האזרח יוקל באמצעות הקדמת תשלומי מס הכנסה שלילי, הקלות במתן הלוואות והגדלת מסגרת אשראי ודחייה בתשלומי המשכנתאות ע"י הבנקים ומשרד השיכון לזכאים.

חוסר וודאות, פחד ודאגה - אלו התחושות המלוות אותנו בימים אלו בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. איך מתמודדים באמונה עם הניסיון של המגיפה המשתוללת? כיצד נוכל למנף את התקופה הקשה להתפתחות אישית וכללית? והכי חשוב, מה ניתן לעשות על מנת להפחית את מפלס החרדה? הרב זמיר כהן עושה סדר עם דברי חיזוק ועצות מעשיות להמשך חיים תקינים ורגועים. הרצאה חובה:

תגיות:נגיף הקורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה