חדשות בארץ

בליכוד הציעו תפקיד שר לח"כית מכחול לבן; לוי-אבקסיס מכחישה עריקה

לוי-אבקסיס, הכחישה היום כי היא מנהלת מגעים חשאיים עם אנשיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, במסגרת מאמציו לגייס עריקים ממפלגות מחנה המרכז-שמאל להקמת ממשלת 61. "מכל הידיעות שהיו - אין דובים ואין יער". במקביל, נתניהו צפוי לכנס היום בשנית את ראשי בלוק הימין

ח"כ כהן (צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90)ח"כ כהן (צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

חברת הכנסת מירב כהן מכחול לבן הודיעה היום (רביעי) כי דחתה הצעת גורמים בליכוד לערוק אליהם בתמורה לתפקיד שר. כהן, מקום 17 ברשימת כחול לבן, כתבה בחשבון הטוויטר שלה כי הגורמים שפנו אליה ידעו "שאני מקדמת את נושא האוכלוסייה המבוגרת בישראל והגנה על הקשישים, אז הם גם ידעו היטב להציע לי להיות השרה לענייני גמלאים או אולי אפילו לקבל את משרד הרווחה". היא הדגישה כי למרות הערכתה "לכל הקולגות מכל סיעות המשכן", היא סבורה ש"זו (עריקה למפלגה יריבה) ממש לא הדרך". לדבריה, "אני בזה לתופעה של עריקים פוליטיים שכל מטרתה להשיג ג'וב כזה או אחר".

בד בבד, יו"ר גשר, אורלי לוי-אבקסיס, הכחישה היום כי היא מנהלת מגעים חשאיים עם אנשיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, במסגרת מאמציו לגייס עריקים ממפלגות מחנה המרכז-שמאל להקמת ממשלת 61. "מכל הידיעות שהיו - אין דובים ואין יער", אמרה חברת הכנסת מהעבודה-גשר-מרצ. "אין ולא היו כלל מגעים עם גורמים פוליטיים כל שהם. כל מה שהתפרסם עד כה בעניין הוא לא יותר מאשר הפרחת בלונים וספינים".

לוי-אבקסיס (צילום: גילי יערי, פלאש 90)לוי-אבקסיס (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

בנוסף, לוי-אבקסיס התייחסה לטענות כי הוצע לה, בתמורה לעריקה, תמיכה באביה, השר לשעבר דוד לוי, בהתמודדות לנשיאות המדינה. "גם הניסיון לערבב את שם אבי בהצעה כביכול לתמיכה בעניין הנשיאות היא הזויה, ויכולה לעלות רק בדמיונם של אלו החושבים שניתן להשיג כל דבר על ידי מתן אתנן שכזה – וזה בעיני מבזה בעיקר את מי שחושב כך", אמרה.

בהמשך היום צפוי נתניהו לכנס בשנית את ראשי בלוק הימין וחברי הליכוד להתייעצות בכנסת. הפגישה תיערך ברקע פרסום תוצאות האמת הסופיות הבלתי-רשמיות הערב. לפי תוצאות האמת החלקיות שפורסמו הבוקר, גוש הימין ירד ל-58 מנדטים, בעוד גוש השמאל התחזק ל-55 מנדטים. כחול לבן עלתה במנדט על חשבון מפלגת ש"ס, וכעת היא ניצבת על 33 מנדטים, ואילו ש"ס על 9.

תגיות:הליכודאורלי לוי-אבקסיסמירב כהןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה