חדשות בארץ

איימן עודה: "לא יהיה לי שום קשר עם גנץ"

יו"ר הרשימה המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה, השתבח בהישג של מפלגתו בבחירות: "הישג מטורף. הרשימה היחידה באופוזיציה שעלתה זו רק הרשימה המשותפת". הוא הבהיר, כי אין בכוונתו לשתף פעולה עם יו"ר כחול לבן, בני גנץ: "אנחנו לא רוצים שום קשר עם כחול לבן, לאור הקמפיין הגזעני שלהם"

איימן עודה (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)איימן עודה (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

יו"ר הרשימה המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה, התייחס הבוקר (שלישי) לתוצאות המסתמנות של הבחירות, לפיהן מפלגתו הגדילה את כוחה ותזכה לכ- 15 מנדטים. "אני מברך גם את הציבור הערבי וגם את הציבור היהודי, שתמך ברשימה המשותפת", אמר בהצהרה לתקשורת בפתח ביתו בחיפה. "בחודש אפריל 2019 היינו 10 מנדטים, היום אנחנו עומדים על 15 מנדטים. זה ההישג הפרלמנטרי הגדול ביותר מאז הכנסת הראשונה ב- 1949 – הישג מטורף. הרשימה היחידה באופוזיציה שעלתה זו רק הרשימה המשותפת".

בהתייחסו לאפשרות לשיתוף פעולה עם יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הבהיר עודה: "לי לא יהיה שום קשר עם גנץ. אם הוא רוצה הוא יכול להתקשר אליי. המלצנו עליו בפעם הקודמת לא מאהבת מרדכי, אלא משנאת המן. במפלגת כחול לבן יש לא מעט גזענים כמו האוזר והנדל. אנחנו לא רוצים שום קשר עם כחול לבן, לאור הקמפיין הגזעני שלהם"

"מבחינתנו, אנחנו כל הזמן מתקדמים. אבל לא נסתפק בהתקדמות האיטית הזו", הוסיף עודה. "אנחנו חייבים להיות האלטרנטיבה הערכית לכל המפה הפוליטית הישראלית. מבחינתנו, זו התחלה לחיזוק השמאל האמיתי. אני קורא לשמאל לא להתייאש, ואפילו לא לעשות חשבון נפש, אלא לחשוב על שותפות ועל אלטרנטיבה ערכית, של שלום אמת, דמוקרטיה אמיתית, שוויון אמיתי בין יהודים וערבים במדינה וצדק חברתי לכל המוחלשים".

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, מסר הבוקר אף הוא הצהרה קצרה לתקשורת בפתח ביתו, ביישוב נוקדים. "כפי שהבהרתי כבר אתמול, אנחנו נמתין לתוצאות הסופיות. ביום חמישי בצהריים מתכנסת סיעת ישראל ביתנו, ושם נקבל את כל ההחלטות. כפי שהתחייבנו לבוחר, נעשה הכל כדי למנוע בחירות רביעיות. אנחנו מתכוונים להכריע לכאן ולכאן".

בתשובה לשאלה האם יצטרף לממשלה של גוש הימין, ענה ליברמן: "אין גוש ימין, יש גוש חרדי-משיחי. אנחנו לא חלק ממנו. אנחנו שייכים לימין האמיתי, הימין הליברלי, ונפעל בהתאם לאינטרס הלאומי וההתחייבויות לבוחר".

 

לצפייה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה- 23, לחצו כאן.

תגיות:הרשימה המשותפתאיימן עודהבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה