חדשות בארץ

דרעי: "ניישם את הכרעת העם הברורה – נקים ממשלת ימין"

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, אמר כי ראשי גוש הימין ייפגשו מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בעזרת השם ניישם את הכרעת העם הברורה, ונקים ממשלה מיידית בראשות נתניהו, ממשלת ימין"

  • ו' אדר התש"פ
דרעי בבית חכם שלום כהן, הערב (צילום: דוברות ש"ס)דרעי בבית חכם שלום כהן, הערב (צילום: דוברות ש"ס)
אא

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, הגיע הערב (שני) למטה מפלגתו, לאחר פרסום תוצאות המדגמים בערוצים השונים, הצופים 60 מנדטים לגוש הימין-חרדים ו- 9 מנדטים לש"ס.

דרעי פתח את דבריו בברכת "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. הודו לשם כי טוב כי לעולם חסדו. זה היום עשה השם, נגילה ונשמחה בו". יו"ר ש"ס אמר, כי "היום אנחנו יכולים לברך על המוגמר. כבר מחר נשב, ראשי גוש הימין, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובעזרת השם ניישם את הכרעת העם הברורה ונקים ממשלה מיידית בראשות נתניהו, ממשלת ימין".

"נעביר תקציב, נקים ממשלה מהירה ומיידית, נאשר תקציב המדינה, ואחר כך נראה בהמשך להרחיב את הממשלה", הוסיף דרעי. הוא סיפר, כי חזר מביתו של נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן: "השבוע ובשבוע שעבר, ליבנו נשבר כשראינו את הדמעות שלו, כשראינו את הבכי שלו. כל כך היה לי שמחה לראות אותו מלא שמחה, איך שהוא היה רגוע. בשעה 7 בערב, כששלחתי אליו שליח להגיד לו שהמצב לא טוב ושצריך הרבה ישועה, הוא ישב בדמעות, וקרא תהילים להצלחת התנועה הקדושה. אנחנו מודים לו, ולמועצת חכמי התורה. אשרינו שזכינו שיש לנו הנהגה רוחנית כזו".

תגיות:ש"סאריה דרעיהרב שלום כהןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה