חדשות בארץ

משאלתו המצמררת של הרב קנייבסקי: "שנזכה לראות במפלתן של רשעים"

"שנזכה שיתקדש שם שמים על ידינו, ושנזכה לראות במפלתן של רשעים". עם פרסום תוצאות המדגמים, לא ניתן שלא לחוש צמרמורת למקרא משאלתו של הרב קנייבסקי

הרב חיים קנייבסקי (צילום: פלאש 90)הרב חיים קנייבסקי (צילום: פלאש 90)
אא

עדיין אין תוצאות אמת, אך על פי תוצאות המדגמים, לא ניתן שלא לחוש בצמרמורת לקריאת זעקתו של הרב קנייבסקי: שיתקדש שם שמים על ידינו, ושנזכה לראות במפלתן של רשעים. את הדברים אמר הרב הערב, בשעה 19:00, עם קבלת הדיווחים המדאיגים אודות אחוזי הצבעה גבוהים במיוחד בציבור הכללי. בשל כך, עצר הרב מלימודו והורה לקרוא פרקי תהילים, ואמר את הדברים הנ"ל.

מדגם חדשות 12 שפורסם הערב (שני) מנבא הישג דרמטי למחנה הלאומי: הליכוד היא המפלגה הגדולה בישראל עם 37 מנדטים, כחול לבן עם 33 מנדטים. הרשימה המשותפת – 14. ש"ס – 9. יהדות התורה – 7. ימינה – 7. העבודה – 7. ישראל ביתנו ירדה בשני מנדטים – 6. העבודה-גשר-מרץ – 6.

מדגם חדשות 13: הליכוד - 37, כחול לבן - 32, הרשימה המשותפת - 14, ש"ס – 9. ישראל ביתנו – 8. יהדות התורה – 8. העבודה גשר מרצ – 6. ימינה – 6.

מדגם כאן חדשות: הליכוד -36. כחול לבן – 33. הרשימה המשותפת – 15. ש"ס – 9. יהדות התורה – 8. ימינה – 7. ישראל ביתנו – 6. העבודה-גשר-מרצ – 6.

עוד לפני תוצאות האמת, כבר זכינו שיתקדש שם שמים על ידינו, וחזינו במפלתם של אלו שהכריזו בריש גלי כי הם מעוניינים לעקור את יסודות הדת מעם ישראל, לשנות את צביונה היהודי של המדינה, לשנות את הסטטוס קוו ולשלוח יד בה' ובתורתו.

הרב שלום כהן קרא  בדמעות לכל אוהבי התנועה לא להיות שאננים בשעות קשות אלה: "רוצים לחלל את השבת! רוצים להרוס את כל התורה! מוכרחים כולם להתעורר ולהגדיל את כוחה של ש"ס!"

בתוך כך, גדולי ישראל הורו לקרוא פרקי תהילים להצלחת המערכה. מתיעוד נדיר מבית מדרשו של הרב גרשון אדלשטיין, נראה כי הרב מליט פניו בידיו ובוכה מרה, בעת אמירת פרקי התהילים.

זכינו לראות במפלתן של רשעים, ושם שמים התקדש על ידינו. הבה נודה בצוותא לה' על חסדיו עמנו בכל עת ובכל שעה.

המערכה למען צביונה היהודי של המדינה עדיין לא הסתיים. היכנסו לקרוא 3 פרקי תהילים כדי לקדש שם שמים.

תגיות:הרב חיים קנייבסקיהרב שלום כהןהרב גרשון אדלשטייןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה