חדשות בארץ

אכזבה בשמאל: "תעודת עניות לישראל 2020"

במטה כחול לבן בתל אביב הורגש טעם האכזבה בקרב הפעילים, שהתקשו לעכל את התוצאות הראשוניות. "אני מקווה שנקום בבוקר לתוצאות אחרות, אבל התחושה היא של עצב ואכזבה", אמר פעיל במפלגה. ח"כ טרופר אמר כי תוצאות המדגמים אינן קלות עבורו, אך הדגיש כי מדובר במדגם ולא בתוצאות האמת: "עוד אין לנתניהו ממשלה"

מטה כחול לבן לאחר פרסום המדגמים (צילום: פלאש 90)מטה כחול לבן לאחר פרסום המדגמים (צילום: פלאש 90)
אא

במחנה השמאל הביעו הערב (שני) אכזבה ממדגמי הבחירות המנבאים סף-ניצחון לגוש הימין בהובלת ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני מקווה שהכול ישתנה, הכול פתוח, אבל עכשיו אני מאוכזב", אמר ח"כ אנדריי קוז'ינרוב מכחול לבן. "עבדנו קשה מאוד ונמשיך לעבוד. אעבוד למען כולם גם מהקואליציה וגם מהאופוזיציה". לעומתו, ח"כ חילי טרופר, עמיתו למפלגה, אמר כי תוצאות המדגמים אינן קלות עבורו, אך הדגיש כי מדובר במדגם ולא בתוצאות האמת. "עוד אין לו (לנתניהו) ממשלה", אמר. "היו לו כבר פעם 60 והוא לא הצליח... בתוצאות האלה מנדט פה מנדט לשם יכול לשנות הכול. אני מציע לחכות". לדבריו, "אנחנו לא כל כך פוחדים מעריקים". חבר הכנסת עפר שלח אמר כי "אם אלה התוצאות, כן, זה כישלון".

 

במטה כחול לבן בתל אביב הורגש טעם האכזבה בקרב הפעילים, שהתקשו לעכל את התוצאות הראשוניות. פעיל במפלגה כינה את המדגמים "תעודת עניות לישראל 2020", והביע אופטימיות כי בבוקר התוצאות ישתנו. "אני מקווה שנקום בבוקר לתוצאות אחרות, אבל התחושה היא של עצב ואכזבה", הוסיף. "לא ציפינו לזה" אמרה פעילה אחרת. "בשטח האווירה הייתה טובה ותחושת התמיכה הורגשה. התוצאות כואבות אבל אני מקווה שלשם שינוי הפעם המדגמים טעו לרעתנו".

מטה כחול לבן לאחר פרסום המדגמים (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)מטה כחול לבן לאחר פרסום המדגמים (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

גם בקרב אנשי ישראל ביתנו, שהכפילה את כוחה בבחירות בספטמבר וכעת, כך על פי המדגמים, צמצמה את כוחה במידה, הביעו אכזבה לצד אופטימיות. "צריך לראות לאן מתגלגלים מחר בבוקר", אמר יו"ר הסיעה עודד פורר. "לא נאפשר בחירות נוספות, לא נוותר על העקרונות", הבטיח.

ח"כ יאיר גולן מהעבודה-גשר-מרצ, שעל פי מדגמי הטלוויזיה זכתה ל-6-7 מנדטים, אמר לחדשות 12 כי הוא לא מוטרד מכך שמקומו במשבצת השביעית במפלגה אינו מובטח. "לא עוסקים בי אישית, לא אני חשוב", אמר לחדשות 12, "מה שחשוב זה הדרך". לדבריו, "מה שעומד בפנינו זה כינונו של מחנה שמאל, מחנה שמאמין בהיפרדות מהפלסטינים. לא מסכים שהאיחוד הוא כישלון, אתה לא יודע מה היה קורה אם לא היה קורה. יכול להיות בהחלט שזה ששמרנו איזשהו כוח למחנה השמאל זה הישג חשוב".

תגיות:כחול לבןבחירות 2020תוצאות המדגמים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה