חדשות בארץ

גנץ לנתניהו: "אתה לא ראוי להיות ראש ממשלה"; הליכוד: "שיירגע ויגיע לעימות"

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, יצא בחריפות חסרת תקדים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "איבדת את זה, אני איתך לא אשב". הליכוד: "גנץ נראה מאוד לא רגוע, הוא פשוט לא יכול"

גנץ, הערב (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)גנץ, הערב (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, תקף הערב (רביעי) בחריפות חסרת תקדים את ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהצהרה לתקשורת שנשא בכפר המכביה ברמת גן, הטיח גנץ בנתניהו כי הוא "מרעיל את ישראל", כלשונו: "נתניהו, תסתכל לי בעיניים. תסתכל לאזרחי ישראל בעיניים. איבדת את זה, ואתה לא ראוי להיות ראש ממשלה אפילו יום אחד נוסף. אני איתך לא אשב".

"אתה מאשים את גבי, רמטכ"ל לשעבר שלחם במשך שנים רבות למען ביטחון ישראל ושהצעת לו את תפקיד שר הביטחון, בהקלטות מפוברקות ובשנאה לאחינו הדרוזים? אתה, שניסית לשבור את ברית הדמים בינינו, שלא היית מוכן להכניס תיקון קטן בחוק הלאום או להוסיף חוק לשוויון עבורם?", תקף גנץ. "אתה, שהארכת את כהונתי כרמטכ"ל וקיבלת ממני דיווחים בלילות מורטי עצבים, מפיץ עליי שקרים והמצאות מוחלטות? הרי רק לפני שנה וחצי הצעת לי להצטרף לליכוד ולהיות שר הביטחון שלך. רק לפני חודשיים קראת לי לשותפות, והצעת לי להיות ראש ממשלה אחריך".

"מה שאתה עושה בחודש האחרון הוא לא קמפיין שנאה, אלא פשע שנאה נגד הדמוקרטיה והחברה הישראלית", המשיך יו"ר כחול לבן. "תבין, עלי לא מאיימים. לא חמאס, לא חיזבאללה ולא איראן. אז בטח שלא אתה. אז אני לא מדבר כמוך – ביג דיל. בזמן שאתה לקחת שיעורי משחק בניו יורק, אני הגנתי על המדינה הזו".

גנץ הוסיף והאשים, כי ראש הממשלה מתכוון לשבש את יום הבחירות: "הוא עשה זאת בהודעות סמסים ובסרטונים שקריים, ובבחירות הקרובות הוא יעשה זאת בדרכים מתוחכמות בהרבה. אני קורא לוועדת הבחירות להתכונן ולהיערך – טכנולוגית, כוח אדם וארגון מתאים. אני דורש מיו"ר ועדת הבחירות להבטיח את תקינות יום הבחירות".

נתניהו, שהשתתף בכנס בחירות בירושלים, הגיב על דבריו החריפים של גנץ: "בבחירות האלה שמעתי את יריבינו מסבירים, שאנחנו השחורים והם הלבנים. הם אומרים, שיש דרבוקות ויש קונצרטים. עכשיו שמעתי את בני גנץ אומר, שאנחנו מפלגים את החברה הישראלית. הם מסיתים יומם ולילה, ואנחנו שומעים אותם מתלוננים על הסתה. אנחנו יודעים את האמת, שהם מסתירים את האמת. אנחנו במרחק שני מנדטים לניצחון".

בליכוד אמרו, כי "גנץ נראה מאוד לא רגוע הערב. אנחנו קוראים לו להירגע, לשתות כוס מים ולהגיע לעימות. לא להתבכיין ולא להשתולל. פוליטיקה זה תחום קשה, תפקיד ראש ממשלת ישראל קשה הרבה יותר. גנץ פשוט לא יכול".

תגיות:בני גנץבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה