חדשות בעולם

הזוי: סינית שרבה עם בעלה - העלילה עליו לרשויות שהוא חולה בקורונה

סינית בת 39 שרבה עם בעלה וכעסה עליו, החליטה לנקום בו באופן מפתיע על כך שסירב להתנצל בפניה על טעותו, ודיווחה לרשויות כי הוא חולה בקורונה. המשטרה 'עלתה' על המרמה, והיא תואשם בפגיעה בסדר הציבורי ובמתן דיווח שקרי

אא

על רקע בהלת הקורונה: סינית בת 39 שרבה עם בעלה וכעסה עליו, החליטה לנקום בו באופן מפתיע על כך שסירב להתנצל בפניה על טעותו. 

התקרית ההזויה התרחשה השבוע בבייג'ינג, בירת סין.   

בלי לחשוב פעמיים, האישה פנתה לרשויות המקומיות, ובדתה מליבה כי בן זוגה חולה בקורונה וכי עליו להיות  בבידוד. אם לא די בכך, האישה גם התקשרה למעלה מ-2 פעם למשטרה, רק כדי לדווח בהיסטריה: "תבואו לקחת את בעלי. הוא חולה בקורונה, והוא מסתובב חופשי".

השוטרים האומללים לא בזבזו זמן: הרי מדובר בסכנה של ממש - חולה קורונה שמסתובב בין אנשים בריאים, ויכול להדביק גם אותם. הם חיפשו אותו בכל מקום אפשרי, וכשמצאו אותו הודיעו לו כי עליו להתלוות אליהם לתחנת המשטרה. 

הבעל האומלל שלא מצא את נפשו באותם רגעים, לא הבין מהו חטאו ומדוע הוא מתבקש להגיע לתחנת המשטרה. רק כשהתלווה אליהם הואילו בטובם 'לגלות' לו כי הם יודעים שהוא חולה בנגיף, וכי כעת הוא נדרש להסגיר עצמו לבידוד בבית החולים. 

מאמצים רבים הושקעו מצדו כדי לשכנע את השוטרים כי מדובר בעלילה, וכי ככל הנראה אשתו החליטה ללכת קצת מדי רחוק במריבה שלהם. האישה נעצרה ותואשם בגרימת פגיעה בסדר הציבורי ומתן דיווח שקרי - זאת למרות שהתנצלה על טעותה בפני השוטרים ובפני בעלה. 

תגיות:סיןהזוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה