חדשות בארץ

הרב שלום כהן בקריאה נרגשת: לפעול למען חיזוק כוחה של ש"ס

"איך אפשר לעמוד שאננים בימים גורליים אלו - לעולם התורה ולכלל ישראל?! אנחנו נמצאים כעת בארץ בסכנה שאין כדוגמתה, כולם יודעים את זה ועדיין כולם עוצמים את העיניים"

נשיא מועצת חכמי התורה, הרב שלום כהן (צילום: פלאש 90)נשיא מועצת חכמי התורה, הרב שלום כהן (צילום: פלאש 90)
אא

במוצאי השבת האחרונה ערכה תנועת ש"ס כנס חירום לקראת הבחירות הקרובות. בכנס, שעמד בסימן 'כי לעת הזו הגעת למלכות', השתתפו כאלף נשים.

חכם שלום כהן, נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, נשא דברים בכנס. "בזכות הנשים שהן היום מוכנות למסור את עצמן קיבלנו את התורה. רואים מה זה כוחה של אישה, הכוח של האישה חזק מאוד". נשיא המועצת הוסיף ובירך את הנשים בברכת כהנים, כאשר הוא מדגיש בברכתו שמי שתפעל למען חיזוק כוחה של ש"ס תזכה לנחת יהודי מכל ילדיה.

יפה דרעי, רעייתו של יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, נשאה אף היא דברים באירוע. "מי שמוביל את הימין זה בנימין נתניהו. הוא מדינאי מבריק, מנהל את המדינה יוצא מהכלל, יש לו הרבה כתרים אבל אנחנו אומרים לכולם תדעו לכם בלי המזוזה של ש"ס חזקה לא תהיה כאן מדינה יהודית. אנחנו נלחמות על היהדות, אנחנו לא נלחמות בשביל כסאות כי אנחנו רוצות לשמור על המסורת שעמה הלכנו לאורך כל הדורות".

שר הפנים ויו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי אמר: "רוב הציבור הספרדי רוצה את נתניהו, אנחנו אומרים לו בפתק שאתה שם, פעמיים כי טוב, כשאתה שם ש"ס אתה מקבל את נתניהו, אבל גם ממשלה יהודית. לפיד וליברמן מתכוונים להקים ממשלה מיד לאחר הבחירות רק כדי להפיל את נתניהו ולהוציא את החרדים מהממשלה. אני לא מבין מאיפה האדישות שלנו. יש מאות אלפי ספרדים שלא באו להצביע. האחריות להביא אותם הפעם היא על כל אחד ואחת מאיתנו".

בתוך כך, בכנס בחירות שנערך בירושלים, אמר הרב דוד כהן, ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה, את הדברים הבאים: "אנו נמצאים בימים גורליים לעולם התורה וכיוצא מכך ימים גורליים גם לכלל ישראל. יש שאננות גדולה בציבור, מטבע הדברים, כיוון שזו מערכה שלישית, יש שירגישו שזה כמו צעקת 'זאב זאב'. ועדיין, איך אפשר לעמוד שאננים בימים גורליים אלו - לעולם התורה ולכלל ישראל".

"מה שעומד כעת על הפרק הוא גורל עולם התורה כולו. זו מלחמת קיום, אנחנו נמצאים כעת בארץ בסכנה שאין כדוגמתה, כולם יודעים את זה ועדיין כולם עוצמים את העיניים", זעק ראש ישיבת חברון. "במקום להיות עסוקים עם אלה שעומדים עלינו לכלותינו. כולם מתעסק בכל מיני שטויות של מערכת הבחירות".

"כל המערכה בבחירות האלו, זה לבוא ולהגיד שאנחנו טפילים, ושאנחנו מזיקים, ואנחנו מביאים אסון על כלל ישראל, בזמן שקיום החיים עומד על עולם התורה ואין פה שום קיום בארץ הקודש בלי זה", קרא ראש הישיבה בכאב, "המערכה נגדינו היא לבוא ולהשמיץ, ולקטרג ולחפש כל מיני דרכים לבוא ולהשפיל את עולם התורה".

תגיות:ש"סהרב שלום כהןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה