חדשות בארץ

בנט: "סימנים ראשוניים שאיראן מחשבת מסלול מחדש בסוריה"

בנאום שנשא בכנס בתל אביב, אמר שר הביטחון נפתלי בנט כי ניתן לזהות "סימנים ראשוניים של התרופפות וחישוב מסלול מחדש של איראן בסוריה". על המחאות ברחוב האיראני נגד משטר האייתוללות: "האדמה בוערת באיראן. הגחלים לא כובו, הן כוסו והן לוחשות"

בנט (צילום: מרק ישראל סלם, פול)בנט (צילום: מרק ישראל סלם, פול)
אא

שר הביטחון נפתלי בנט השתתף היום (שלישי) בכנס New-Tech 2020 לפיתוח יכולות צבאיות, המתקיים בגני התערוכה בתל אביב. בדברים שנשא בכנס, התייחס בנט לאיום האיראני: "אני יכול לבשר כאן, שאנחנו מזהים סימנים ראשוניים של התרופפות וחישוב מסלול מחדש של איראן בסוריה".

לדברי בנט, "יש מחאות ברחוב האיראני, העם הפרסי אומר לאייתוללות: 'תפסיקו לבזבז את הכסף ולהקיז את הדם שלנו בהרפתקאות'. לעם האיראני נמאס, ואנחנו בישראל מתכתבים עם המסר הזה. האדמה בוערת באיראן. הגחלים לא כובו, הן כוסו והן לוחשות".

בנט הוסיף, כי מבחינת ישראל "סוריה זה לא רק איום אלא גם הזדמנות. הם שולחים כוחות כדי לנסות להתבסס שם ולהתיש אותנו, אבל אנחנו יכולים להפוך את החיסרון ליתרון. יש לנו עליונות מודיעינית ומבצעית, ואנחנו אומרים לאיראן בצורה ברורה: צאו מסוריה. אין לכם מה לחפש פה".

חברת אימג'סאט אינטרנשיונל (ISI) חשפה אמש צילומי לוויין של האתר באזור דמשק, שהותקף לפני מספר ימים (בין חמישי לשישי). התקיפה, שיוחסה בדיווחים ערביים לישראל, כוונה נגד מחסני אמל"ח של המיליציות האיראניות, הממוקמים באזור שדה התעופה הבין-לאומי של דמשק. בתיעוד הלוויין נראה הנזק הרב שנגרם למחסנים. ארגון המעקב הסורי דיווח לאחר התקיפה הלילית, כי נהרגו בה שבעה בני אדם, מתוכם ארבעה איראנים. שבוע קודם לכן דווח על 23 הרוגים בתקיפה, שיוחסה אף היא לישראל, נגד יעדים של הצבא הסורי ומיליציות איראניות באזור דמשק ובמקומות נוספים בסוריה.

תגיות:איראןנפתלי בנטסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה