חדשות בארץ

מחסני נשק הרוסים ומפקדות מושמדות: תוצאות המתקפה בסוריה

היעד שהופצץ, השוכן במתחם נמל התעופה, היווה יעד למתקפות אלמוניות רבות. בתקיפה הנוכחית הופצץ גם חלקו השני של נמל התעופה, מעברו השני של המסלול, שבה נפגעו מחסנים נוספים ומקלטים ששימשו לאחסון מערכת טילי נ"מ

צלומי הלוויין (צילום: ISI)צלומי הלוויין (צילום: ISI)
אא

מתצלומי לוויין שחשפה הערב (שני) חברת המודיעין הישראלית אימג'סאט אינטרנשיונל (ISI) עולה, כי נזק רב נגרם למתחם לוגיסטי של כוח קודס האיראני בסוריה במתקפה ביום חמישי, שעל פי הפרסומים בוצעה בידי ישראל, שפועלת למנוע העברת טילים מדויקים ללבנון. בתקיפה הושמדו מחסנים ומפקדות של הכוח האיראני הפועל במקום, נוסף לשבעה הרוגים – 4 קצינים במשמרות המהפכה ו-3 חיילים בצבא אסד.

ביום חמישי דיווחו כלי התקשורת בסוריה כי מערכת ההגנה האווירית בדמשק יירטה מספר טילים ששוגרו משטח ישראל. לפי הטלוויזיה הממלכתית, הטילים שוגרו מכיוון רמת הגולן, מאזור משולש הגבולות בין ישראל, סוריה ולבנון, לעבר יעדים בקרבת הבירה דמשק. בארגון הסורי לזכויות אדם אמרו כי המטרות היו מחסני נשק של כוח קודס האיראני. עוד דיווחו במרכז כי זמן קצר קודם לתקיפה נחת במקום מטוס מטען, אם כי לא ברור מה הייתה נקודת המוצא שלו.

היעד שהופצץ, השוכן במתחם נמל התעופה, היווה יעד למתקפות אלמוניות רבות. בתקיפה הנוכחית הופצץ גם חלקו השני של נמל התעופה, מעברו השני של המסלול, שבה נפגעו מחסנים נוספים ומקלטים ששימשו לאחסון מערכת טילי נ"מ.

למחרת התקיפה סירב ראש הממשלה בנימין נתניהו להתייחס לנושא, והפנה את מראייניו ברדיו חיפה לחיל האוויר הבלגי ש"אולי עשו את זה". עם זאת, הוא הדגיש כי "המדיניות שלנו היא למנוע את התבססות איראן בסוריה".

תגיות:סוריהצה"לאיראן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה