חדשות יהדות

מצמרר: האב לחש לבנו שמורדם כי הוא מניח תפילין כל יום - ואז קרה הבלתי יאומן 

לפני כשבוע נפצע החייל נועם בן אביבה באורח קשה, בפיגוע הדריסה שאירע במתחם התחנה בירושלים. מצבו הוגדר קשה מאוד, אלא שקבלה שקיבל על עצמו אביו (ומאוחר יותר אחיו) - שינו את הכל

אא

בתחילת החודש נפצע החייל נועם בן אביבה באורח קשה, בפיגוע הדריסה שאירע במתחם התחנה בירושלים.

מצבו מוסיף להיות קשה, אך קרן אור קטנה הגיעה בימים האחרונים מכיוון לא צפוי - אביו שלחש באוזנו כי הוא מניח תפילין בכל יום.

את הסיפור המיוחד סיפר שליח חב"ד הרב יעקב סלונים, שמאז הפציעה מבקר תכופות אצל החייל, מתעניין בשלומו ואף משמח את הוריו ומשפחתו שיושבים לצדו, במרכז הרפואי 'שערי צדק' בעיר. 

לדברי הרב סלונים, מאז הפיגוע נוהג אביו של החייל, איציק, להניח תפילין בכל יום, ואף הודיע לרב בעצמו כי קיבל על עצמו להניח תפילין מעתה בכל יום, לזכותו ורפואתו של נועם. 

הרב סלונים, שהתרגש למשמע הקבלה של האב, ביקש ממנו ביום שישי האחרון ללחוש את הדבר באוזני נועם, ואולי זה יצליח לגרום לשיפור כלשהו במצבו, ואכן כבר במהלך השבת - באורח נסי לחלוטין - נועם נותק ממכשיר ההנשמה, ונושם כעת ללא עזרתו. 

בביקורו הנוסף השבוע אצל החייל, הופתע הרב סלונים לגלות כי גם אחיו של החייל הודיע כי הביא את התפילין שלו לבית החולים, הניח אותן ואף קיבל על עצמו להמשיך במצווה מדי יום ביומו. 

הציבור מתבקש להמשיך ולהתפלל על רפואה שלימה של נועם בן אביבה, בין שאר חולי עמו ישראל.

תגיות:אבאחיילנסתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה