חדשות בארץ

המשך התפשטות הקורונה: אל על מפסיקה את הטיסות לסין עד אחרי פסח

קו הטיסות של אל על למזרח הרחוק יצומצם מאוד: קו הטיסות לסין יופסק עד ה-24 לאפריל, הטיסות להונג קונג תיפסקנה עד ל-20 במארס, והטיסות לבנגקוק תצומצמנה לטיסה אחת ביום

  • י"ז שבט התש"פ
אילוסטרציה (צילום: משה שי, פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: משה שי, פלאש 90)
אא

חברת התעופה הישראלית "אל על" הודיעה היום (רביעי) כי קו הטיסות לסין יופסק עד ה-24 באפריל. עוד הודיעה החברה כי הטיסות  להונג קונג תיפסקנה עד לתאריך 20 במארס, והטיסות לבנגקוק בירת תאילנד יצומצמו בחצי: משתיים ביום – לאחת ביום בלבד.

עוד נמסר מהחברה כי היא "תסייע ללקוחותיה המחזיקים בכרטיסים לטיסות שהשתנו או בוטלו, במציאת חלופות. ככל שניתן יהיה, תקדים אל על את חידוש הטיסות בנתיבים לבייג'ינג והונג קונג מוקדם מהתאריכים שנמסרו".

מנכ"ל "אל על" גונן אוסישקין, מסר בעקבות ההחלטה כי "אנו מקווים כי האופטימיות הזהירה המשתקפת בשעות האחרונות בתקשורת העולמית, אכן תקבל תוקף ממשי בימים הקרובים. יחד עם זאת, החברה מבצעת התאמות מסחריות בקשר ללוח הטיסות". אוסישקין הוסיף וציין כי המטוסים שיהפכו זמינים עקב ביטולי הטיסות "יופנו לתגבור לוח הטיסות לצפון אמריקה ואירופה, בדגש על תקופת חג הפסח".

בימים האחרונים הזהיר ארגון הבריאות העולמי כי משבר הנגיף קורונה בסין מהווה איום על העולם כולו. זאת למרות ש-99% מהנדבקים בנגיף הם אזרחים סיניים. ג'וֹנג נאנשאן, מדען שזכה לפרסום עולמי בזכות תרומתו למיגור מגיפת סארס בתחילת שנות האלפיים, אומר כי בכמה מחוזות בסין כבר ניכר שיפור במצב ומספר הנדבקים החדשים יורד. מומחה סיני אחר למגיפות העריך כי ההידבקויות בנגיף יגיעו לשיאן החודש, ולאחר מכן תירשם מגמת ירידה ואף דעיכה.

בינתיים, הרשויות בסין הודיעו כי מספר המתים מווירוס הקורונה עומד על 1,018 בני אדם. מעל 42,000 נדבקו במחלה, כאשר ‏7,300 מהם מוגדרים במצב קשה. ‏מחוץ לסין אובחנו ‏463 בני אדם כחולים ב-26 מדינות, אך עד כה נרשמו שני מקרי מוות בלבד ו-12 חולים באורח קשה.

תגיות:אלעלסין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה