חדשות בארץ

"ידעתי בלב שלי שאני לא נלחמת לבד": נעמה יששכר שוברת שתיקה

לאחר שהציגה רשימה של עשרות אנשים, בהם יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי – לצד התעלמות מוחלטת מאזכור פועלו בנושא של ראש הממשלה בנימין נתניהו - הודתה יששכר לכל מי שתרם מכספו בקמפיין גיוס ההמונים. נעמה יששכר: "איך להודות על כל המאמצים, על הקבוצות, התפילות, הדאגות, המכתבים, ועוד מיליון דברים שאני אפילו לא מודעת אליה"

נעמה יששכר לאחר נחיתתה בישראל (צילום: מאיר וקנין, פלאש 90)נעמה יששכר לאחר נחיתתה בישראל (צילום: מאיר וקנין, פלאש 90)
אא

נעמה יששכר, הצעירה הישראלית ששוחררה בסוף החודש מהכלא הרוסי, התייחסה הערב (ראשון) לראשונה לשחרורה והודתה לכל התומכים והפעילים שנתנו לה "המון נחת בתוך הכאוס", כי "ידעתי בלב שלי שאני לא נלחמת לבד". בפוסט שהעלתה בקבוצת הפייסבוק שהוקמה למען שחרורה, פרטה יששכר שורה של אנשים, בהם משפטנים, פוליטיקאים, עיתונאים, יועצי ואנשי תקשורת.  

"כבר מספר ימים שאני חושבת איך להודות לכם", פתחה נעמה את ברכתה, "איך לפנות לכולכם ולומר שאני כל כך מודה על האהבה הזאת. איך להודות על כל המאמצים, על הקבוצות, התפילות, הדאגות, המכתבים, ועוד מיליון דברים שאני אפילו לא מודעת אליהם. אני מתרגשת כל כך להיות בארץ, וכמות החיבוקים והתמיכה שאני מקבלת מחממים לי את הלב".

היא הודתה למשפחתה, ש"הובילה את המאבק והייתה שם ברגל רגע, ולמי שלקח חלק במאמצים הבלתי נתפסים להחזיר אותי". לאחר שהציגה רשימה של עשרות אנשים, בהם יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי – לצד התעלמות מוחלטת מאזכור פועלו בנושא של ראש הממשלה בנימין נתניהו – הוסיפה נעמה את תודתה לכל האמנים, הספורטאים ומובילי דעת הקהל שתמכו במאבק והשתתפו בסרטונים השונים. "תודה גדולה לכל מי שתרם מכספו בקמפיין גיוס ההמונים באתר בי אקטיב, תודה גדולה להמוני הפעילים והפעילות ברשתות החברתיות", חתמה יששכר את דבריה.

ממתינים לבואה של יששכר בנתב''ג (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)ממתינים לבואה של יששכר בנתב''ג (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

יששכר שבה לארץ ממוסקבה במטוסו של ראש הממשלה נתניהו, לאחר שקיבלה חנינה מנשיא רוסיה ולדימיר פוטין בשל טעמים הומניטריים. עם זאת, ביום שישי הודיעו פרקליטיה כי הם ממשיכים במאבק לטיהור שמה, ודרשו לבטל את הרשעתה בפלילים, שהביאה לעונש מאסר של שבע שנים וחצי. סנגוריה ברוסיה אמרו כי הם פועלים "לפי הנחיותיה" ומכינים תלונה לבית המשפט האירופי לזכויות אדם. "צוות ההגנה מעריך שההחלטות ההלו הן לא חוקיות ולא צודקות, והן הובילו להרשעתה של חפה מפשע", אמרו עורכי הדין - ואדים קליובגנט, אלכסיי דוברינין ו-ואלרי זינצ'נקו. לדבריהם, החנינה מפוטין אינה מספקת לניקוי שמה הטוב: "רק ביטול המשפט, שאינו צודק, יחזיר את זכויות האדם שהופרו".

תגיות:רוסיהנעמה יששכר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה