חדשות בארץ

דרעי: ליברמן סיכם עם לפיד וטיבי על הקמת ממשלה

בנאום בכנס בחירות של מפלגתו, הזהיר יו"ר ש"ס, אריה דרעי, מפני הקמת ממשלת שמאל-ליברמן, שתישען על תמיכתה של הרשימה המשותפת: "הפעם ליברמן אומר את האמת, ממשלת שמאל כבר בפתח"

דרעי (צילום: פלאש 90)דרעי (צילום: פלאש 90)
אא

ש"ס השיקה הערב (ראשון) את קמפיין השטח לקראת הבחירות לכנסת ה- 23. בנאום שנשא באירוע ההשקה, שנערך בירושלים, הזהיר יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, מפני הקמתה של ממשלת שמאל שתכלול את ישראל ביתנו, ותישען על תמיכתה של הרשימה המשותפת.

בפתח דבריו, האשים דרעי את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, במשבר הפוליטי הפוקד את ישראל: "כל האחריות למצב הזה מתחילתו ועד סופו זה הוא. היום אפשר לחשוף, שמי שטרפד את הקמת ממשלת האחדות הוא ליברמן".

דרעי התייחס לדברים שאמר ליברמן בסוף השבוע, לפיהם לא יהיו בחירות רביעיות, וכי הוא מחזיק בידיו את המפתח להקמת הממשלה הבאה: "ליברמן אומר הפעם את האמת. יש סיכום ברור שכבר נסגר בינו ובין לפיד, גנץ, מרצ, טיבי ועודה להקים ממשלה מיד לאחר הבחירות. אני אומר זאת באחריות ובידיעה ברורה. לכן הפעם הסכנה היא אמיתית".

"ממשלת שמאל כבר בפתח", המשיך דרעי. "בפעם הראשונה נלחמנו על קיומה של תנועת ש"ס. לא ספרו אותנו בסקרים, אבל אף אחד לא חשש שלא תוקם ממשלת ימין. גם בפעם השנייה ידענו שבסוף יהיה טוב ושלא נהיה באופוזיציה. אבל הפעם, אם לא נעשה ממש מסירות נפש על ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל – תהיה כאן ממשלת שמאל עם שנאה לדת וליהדות".

יו"ר ש"ס ציין, כי מפלגתו תשקיע הפעם מאמץ רב יותר בשטח: "הפעם, לראשונה, ש"ס והליכוד הולכים לעבוד יחד. נעניתי לבקשתם של ראש הממשלה ושל השר ישראל כץ, והעמדתי לרשותם את כל העזרה שהתבקשתי. אני אומר את זה בגלוי. המשימה היא לדאוג לכך, שכל אלה שלא הצביעו בפעם הקודמת יצביעו הפעם. לצורך כך העמדנו לרשותם מידע ושיטות פעולה, מערכות טכנולוגיות באיתור והבאת מצביעים. אנחנו משתפים פעולה עם הליכוד בדבר הזה, כיוון שהאינטרס שלנו והמשימה של הבחירות היא להגיע ל- 61 מנדטים בגוש הימין. אפשר להגיע, זה לא בשמיים. נתניהו יודע שכשהוא צריך עזרה, הוא יכול לסמוך עלינו לא פחות מחבריו בליכוד, ויש מי שיאמר שגם יותר".

במסר שכוון לעבר ראשי מפלגת ימינה, הלוחצים על ראש הממשלה נתניהו להחיל את הריבונות על הבקעה והיישובים ביהודה ושומרון עוד לפני הבחירות, הבהיר דרעי כי ש"ס אינה עומדת "עם סטופר" לראש הממשלה: "אנחנו מודים מאוד לנשיא טראמפ שבתקופה שלו, לעומת התקופה הקודמת, עשה כמה צעדים למען ארץ ישראל וביטחונה של מדינת ישראל. כעת הוא הציג את התוכנית שלו, שלראשונה דואגת לביטחון עם ישראל, מרחיבה את הגבולות, מכירה ביישובים. אנחנו תומכים תמיכה מוחלטת בראש הממשלה. אנחנו סומכים עליו שהוא ידע לעשות את הדבר הטוב ביותר, בצורה הטובה ביותר, למען עם ישראל וארץ ישראל. הוא לא עומד אצלנו למבחן כל יום. הוא האיש הנכון במקום הנכון. אין אדם מנוסה כמוהו. לכן אנו אומרים לו 'חזק ואמץ, אל תערוץ ואל תחת, גיבור החיל".

"ארץ ישראל היא שלנו, של העם היהודי, בזכות ההבטחה האלוקית. כל מי שמאמין בתנ"ך יודע, שבורא עולם הבטיח את ארץ הקודש לעם ישראל. אנחנו לא מבקשים טובות מאף אחד, זה שלנו. יש לנו על זה קושאן – התורה שלנו", הצהיר דרעי.

תגיות:אביגדור ליברמןש"סאריה דרעיבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה