חדשות בארץ

בתגובה לבלוני הנפץ: צה"ל תקף ברצועה

לאחר שהפלסטינים המשיכו במהלך סוף השבוע להפריח בלוני נפץ לעבר שטח ישראל, תקפו מטוסי חיל האוויר מספר יעדי טרור של חמאס בדרום רצועת עזה

תקיפת צה"ל בעזה, ארכיון (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)תקיפת צה"ל בעזה, ארכיון (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)
אא

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו אמש (מוצאי שבת) מספר יעדי טרור של חמאס בדרום רצועת עזה, וזאת בתגובה לשיגור בלוני הנפץ על ידי הפלסטינים משטח הרצועה לעבר ישראל.

מדובר צה"ל נמסר, כי המטרות שהותקפו כללו אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם צבאי בו תשתיות המשמשות לאיסוף. "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות חבלנית מכל סוג שהוא לעבר שטח ישראל, וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחיה. ארגון הטרור חמאס אחראי לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות נגד אזרחי ישראל", לשון הודעת דובר צה"ל.

צרור בלונים, אליו חובר מטען, אותר אתמול בבוקר סמוך למדרשת בן גוריון, ליד שדה בוקר. חבלנים הגיעו למקום, ונטרלו את המטען ללא פגע. בהמשך היום דווח על נחיתתו של צרור בלונים במועצה האזורית רמת נגב, סמוך לבאר שבע. לאחד הבלונים חובר ראש נפץ של פצצת RPG. בחסדי שמיים, הבלון נוטרל בשלום. בלוני נפץ נוספים זוהו בקיבוץ בארי שבעוטף עזה ובסמוך לצאלים.

כזכור, ביום שלישי האחרון סיכלו חיילי צה"ל פיגוע של שלושה מחבלים, שחדרו למרחק של כ- 400 מטרים בתוך שטח ישראל. הכוחות, שהוקפצו לגזרה, כיתרו את המחבלים. כשהבינו שהם זוהו, זרקו המחבלים שני מטענים לעבר החיילים. הכוחות השיבו באש וחיסלו אותם. על גופותיהם נמצאו גם סכינים. דובר צה"ל, תת-אלוף הדי זילברמן, אמר כי המחבלים התכוונו להגיע לקיבוץ כיסופים, כ- 2 ק"מ מהמקום בו חוסלו, ופעולתם המהירה של הכוחות מנעה את האיום האפשרי.

תגיות:חמאסרצועת עזהצה"לבלוני נפץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה