מעניין

מזעזע: בן שבע ניסה למכור את הדובי שלו - לא תאמינו בשביל מה

כשהשוטר סטיב דנהאם נתקל בילד כבן שבע שעמד על המדרכה וניסה למכור לעוברים ושבים את הדובי הישן שלו - חושי הבלש שלו מיד התעוררו. אמנם כשוטר סיור הוא רגיל לראות דברים מוזרים ברחובות אוהיו שבארה"ב, אך משהו במראהו המוזנח של הילד, עורר את התנגדותו הפנימית ואותת לו לעצור

בעיגול: השוטר סטיב דנהאםבעיגול: השוטר סטיב דנהאם
אא

כשהשוטר סטיב דנהאם נתקל בילד כבן שבע שעמד על המדרכה וניסה למכור לעוברים ושבים את הדובי הישן שלו - חושי הבלש שלו מיד התעוררו. אמנם כשוטר סיור הוא רגיל לראות דברים מוזרים ברחובות אוהיו שבארה"ב, אך משהו במראהו המוזנח של הילד, עורר את התנגדותו הפנימית ואותת לו לעצור. 

"ראיתי שהוא עומד ליד בית המרקחת, ומנסה למכור את הדובי הישן והמסמורטט שלו לאנשים", שחזר השוטר. "ניגשתי לדבר איתו".

כשהילד הבחין בשוטר שהחל לדבר איתו, הוא פחד. בהתחלה שתק וסירב לשתף פעולה, אך כשנשאל למעשיו, ומדוע הוא מוכר את הדובי שלו - השיב הילד בקול רפה כי הוא רעב. "הוא אמר לי שהוא לא אכל כמה ימים, ושהוא מוכר את הדובי כדי שיהיה לו כסף לקנות אוכל". 

בנקודה הזו, דמעות עמדו בעיניו של דנהאם - שהוא אב לילדים בעצמו. "אמרתי לו בוא איתי, בוא נלך לאכול משהו, וישבנו במסעדה מקומית. אחר כך הצעתי לו לבוא לראות את תחנת המשטרה מבפנים, ולהכיר את השוטרים שיכולים להפוך לחברים שלו".

הילד הסכים להתלוות לשוטר, וזה לקח אותו לתחנת המשטרה המקומית שם התקבל באהבה רבה על ידי השוטרים, ועל ידי מפקד התחנה - ראס וויטמן, שהתפעל מהמחווה יוצאת הדופן של השוטר לילד. "השוטרים שלנו מתייחסים אל ילדי הרחוב כמו אל הילדים שלהם, וזה בדיוק מה שמצופה מרשויות החוק במקרים כאלה", אמר. "אנחנו נדאג לילדים האלה כאילו הם הילדים שלנו, ואני גאה מאוד בשוטרים שלנו על מה שהם עשו. זו בדיוק הסיבה שאתה מחליט להיכנס למקצוע הזה - לעזור לאנשים".

אלא שהסיפור לא נגמר בארוחה במסעדה. 

כשהשוטרים החזירו את חברם הקטן לביתו, הם נחרדו לראות באלו תנאים הוא וארבעת אחיו חיים. "בקבוקי אלכוהול ריקים היו זרוקים בכל מקום, והיה קשה להתרכז מרוב הג'וקים, הלכלוך והבלאגן ששרצו שם. זה לא מקום ראוי לגדל בו ילדים".

הוריהם של הארבעה נעצרו והואשמו בהזנחה חמורה, וארבעת הילדים הועברו למשפחת אומנה שתדאג לכל מחסורם. "אנחנו מקווים שהפעולה הזו מצדנו תשנה את חייהם של הילדים האומללים. כל ילד ראוי לגדול בצורה בריאה", מסכמים כעת השוטרים. 

תגיות:מכירהשוטראוכלילדיםדובי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה