מעניין

הכלב חזר עם שקית בפה – לא תאמינו מה היה בפנים

הכלב פוי שבתאילנד מעולם לא הביא דברים איתו הביתה, אך הפעם הזו הייתה יוצאת דופן, ומזל שכך. בפעם הזו, פוי הציל חיים, ועכשיו קוראים לו במולדתו גיבור

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כבר ידוע שלכלבים יש אינסטינקטים מרשימים, אבל היצר הבסיסי של הכלב פוי מתאילנד עזר להציל חיים.

בטיול שגרתי במזבלה במחוז תארואה שבתאילנד, הבחין הכלב פוי בשקית לבנה שהכילה משהו מוזר. התושבים המקומיים מכירים את פוי ומדי פעם מלטפים אותו או מניחים לו אוכל, אך אומרים שמעולם הוא לא נהג להביא איתו דברים הביתה. הפעם הזו הייתה שונה ומזל שכך.

פוי הבחין בשקית הלבנה ותפס אותה בפיו כל הדרך לבעליו. הוא הניח את השקית במרפסת והחל לנבוח ללא הרף. האחיינית של הבעלים, גומנרד תונג'מק, שמעה את הנביחות הבלתי פוסקות ויצאה למרפסת. היא פתחה את השקית וזיהתה להפתעתה תינוקת זעירה שזה עתה נולדה.

היא עטפה את התינוקת בשמיכות ומיהרה לבית החולים. בבית החולים התברר כי מדובר בפגה שנולדה חודשיים לפני תאריך הלידה המיועד במשקל של 2.5 קילוגרמים. החשד שהועלה על ידי הממשלה הוא שאמה של התינוקת היא נערה שנטשה את התינוקת מאחר שלא יכלה לטפל בה.

סביר להניח שאם הכלב פוי לא היה מוצא אותה, כנראה שהתינוקת לא הייתה שורדת. ולכן, שבועיים לאחר החילוץ קיבל פוי מדליה ותושבי האזור מכנים אותו גיבור. בעליו אף קיבל פרס כספי שהיה זקוק לו כל כך, מאחר שחי חיי עוני. "זה היה מזל גדול שפוי מצא את הילדה. זו הייתה הפתעה עבורנו מכיוון שהוא מעולם לא נהג להביא דברים שמצא בחוץ הביתה. כנראה שהוא הבין שהחיים שלה תלויים בו, אמר תונגמק.

תגיות:כלבתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה